Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13962
Назва: The role of educational institutions in the development and management of social responsibility
Інші назви: Роль закладів освіти в розвитку і управлінні соціальною відповідальністю
Автори: Kharchenko, T. M.
Mohylna, L. M.
Харченко, Т. М.
Могильна, Л. М.
Ключові слова: social responsibility
development
management
соціальна відповідальність
розвиток
управління
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Kharchenko T. M. The role of educational institutions in the development and management of social responsibility [Electronic resource] / Т. М. Kharchenko, L. M. Mohylna // Цифрова економіка та економічна безпека. – 2023. – Вип. 6 (06). – С. 52-55.
Короткий огляд (реферат): The article discusses the importance and role of educational institutions in the development and management of social responsibility. The view of the activities of educational institutions in two directions is formed: the first, when an educational institution prepares socially responsible students, the second - as an institution is socially responsible to stakeholders. The definitions of a socially responsible higher education institution and a socially responsible university are considered. The issue of reaching all students at different levels on the issue of social responsibility within the framework of the 17 Sustainable Development Goals is raised. Attention is focused on the management of personnel of educational institutions within the framework of social responsibility, in particular personal responsibility, and promising areas of work are outlined. It is found that the implementation of European norms and standards in the educational services market by Ukrainian educational institutions will contribute to the enhancement of "European cultural identity and integration into the European intellectual, educational, scientific and technical space".
Опис: У статті розглянуто значення і роль закладів в світи в розвитку і управлінні соціальною відповідальністю. Спираючись на закон України «Про освіту», досліджено, що освіта впливає на розвиток особистості. Окреслено мету освіти, зокрема розвиток здібностей , виховання відповідальних громадян тощо. Сформовано погляд діяльності освітніх закладів по двох напрямках: перший, коли навчальний заклад готує соціально-відповідальних слухачів, другий – як інституція є соціально відповідальним перед стейкхолдерами. Відмічено погляди вітчизняних науковців, які спрямовують розвиток та управління соціальною відповідальністю за 4 критеріями: освіта для збалансованого розвитку, соціальна відповідальність науки, відповідальний кампус, діалог із суспільством. Розглянуті дефініції соціально відповідальний заклад вищої освіти та соціально-відповідальний університет. Піднято питання щодо охоплення всіх здобувачів освіти за різними рівнями з питання соціальної відповідальності в рамках 17 Цілей Сталого Розвитку. Закцентовано увагу на управлінні персоналу закладів освіти в рамках соціальної відповідальності, зокрема особистої відповідальності, окреслені перспективні напрями роботи. Виявлено, що впровадження українськими ЗО європейських норм та стандартів на ринку освітніх послуг сприятиме підвищенню «європейської культурної ідентичності та інтеграції до загальноєвропейського інтелектуально-освітнього та науково-технічного простору».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13962
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Харченко.pdf148,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.