Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14377
Назва: Використання штучного інтелекту в академічному письмі як інструменту покращення якості текстів
Інші назви: The use of artificial intelligence in academic writing as a tool for improving text quality
Автори: Шестакова, С. О.
Shestakova, S. O.
Ключові слова: семантичний аналіз
лінгвістична обробка
автоматизоване редагування
semantic analysis
linguistic processing
automated editing
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Шестакова С. О. Використання штучного інтелекту в академічному письмі як інструменту покращення якості текстів [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Педагогічна Академія : наукові записки. – 2024. – № 12. – Режим доступу : https://doi.org/10.5281/zenodo.14187288. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження можливостей та переваг використання штучного інтелекту для підвищення якості академічних текстів, а також аналіз ефективності цього інструменту в забезпеченні їхньої точності, структурованості та оригінальності. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи, як аналіз наукових джерел, порівняння результатів використання різних інструментів штучного інтелекту в академічному письмі, узагальнення отриманих даних. У результатах дослідження зазначено, що штучні нейронні мережі стали ключовим інструментом для вдосконалення граматичних перевірок академічних текстів, забезпечуючи глибокий аналіз і здатність враховувати різноманітні мовні конструкції. Сучасні системи автоматичного аналізу тексту використовують методи для фонетичного, морфологічного та синтаксичного аналізу, причому кожен рівень аналізу будується на основі результатів попереднього. Логіко-семантичний аналіз визначає тему й ключові слова тексту. Важливим напрямом, що дозволяє аналізувати текст з погляду семантики, допомагає оцінити змістовність і логічну послідовність текстів, є обробка природної мови (NLP). Сучасні інструменти для аналізу текстів пропонують широкий спектр функцій. Такі програми, як Voyant Tools, AntConc і Lexos, дозволяють створювати словники та виявляти ключові слова, тоді як NLTK і SpaCy надають більш глибокий аналіз синтаксису та семантики. Інструменти штучного інтелекту, такі як Grammarly і Paperpal, допомагають покращити стиль і граматику текстів, а ChatGPT здатний навіть генерувати новий контент. Автоматизація дозволяє швидко обробляти великі обсяги даних, забезпечуючи об’єктивність результатів. Хоча технології штучного інтелекту можуть суттєво покращити якість текстів, автоматизуючи такі процеси, як корекція стилістики, граматики та встановлення логічних зв’язків, вони все ще мають обмеження, зокрема в точності фактичного змісту та відсутності глибокого контекстуального розуміння. З огляду на це, академічний текст потребує перевірки експертом із відповідної галузі для визначення точності, об’єктивності, релевантності та оригінальності. У висновках зазначено, що штучний інтелект має значний вплив на академічне письмо, надаючи інструменти, що сприяють точності, стилістичній відповідності та полегшують процес створення якісних наукових текстів. Проте використання ШІ не позбавлене й ризиків, пов’язаних із можливістю надмірної автоматизації та втрати авторського стилю. З метою мінімізації цих ризиків рекомендується поєднувати інструменти штучного інтелекту з авторським контролем, забезпечуючи збереження унікальності та індивідуальності тексту.
Опис: The purpose of the article is to study the possibilities and advantages of using AI to improve the quality of academic texts, as well as to analyze the effectiveness of such tools in increasing the accuracy, logical consistency and originality of materials. To achieve the goal, such methods as analysis of scientific sources, comparison of the results of using different AI tools in academic writing, and generalization of the obtained data were used. The results of the study indicate that artificial neural networks have become a key tool for improving grammar checks of academic texts, providing in-depth analysis and the ability to take into account a variety of language constructions. Modern systems of automatic text analysis use methods for morphological, syntactic and phonetic analysis, where each level depends on the previous one. Logical-semantic analysis determines the topic and key words of the text. Natural language processing (NLP) is an important direction that allows you to analyze the text from the point of view of semantics, helps to evaluate the meaningfulness and logical sequence of the texts. Modern text analysis tools offer a wide range of functions. Programs like Voyant Tools, AntConc, and Lexos allow you to build dictionaries and discover keywords, while NLTK and SpaCy provide deeper analysis of syntax and semantics. AI tools like Grammarly and Paperpal help improve the style and grammar of texts, and ChatGPT can even generate new content. Automation allows you to quickly process large volumes of data, ensuring the objectivity of the results. Although artificial intelligence technologies can significantly improve the quality of texts by automating processes such as correcting stylistics, grammar, and establishing logical connections, they still have limitations, including accuracy of factual content and lack of deep contextual understanding. Therefore, an academic text needs to be reviewed by an expert in the relevant field to assess accuracy, objectivity, relevance and originality. The сonclusions. indicate that artificial intelligence is having a significant impact on academic writing, providing tools that promote accuracy, stylistic relevance, and facilitate the process of producing quality scholarly texts. However, the use of AI carries risks related to the possibility of excessive automation and loss of the author’s style. In order to minimize these risks, it is recommended to combine artificial intelligence tools with author control, ensuring the preservation of the uniqueness and individuality of the text.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14377
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова_Стаття_ШI_iнструмент_покращення.pdf488,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.