Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShvets, Tetiana-
dc.contributor.authorShestakova, Svitlana-
dc.contributor.authorKryvoshlykov, Serhii-
dc.contributor.authorLohvynenko, Viktoriia-
dc.contributor.authorButrynovska, Uliana-
dc.contributor.authorШвець, Тетяна-
dc.contributor.authorШестакова, Світлана-
dc.contributor.authorКривошликов, Сергій-
dc.contributor.authorЛогвиненко, Вікторія-
dc.contributor.authorБутриновська, Уляна-
dc.date.accessioned2025-09-03T10:57:04Z-
dc.date.available2025-09-03T10:57:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationEnhancing students' social abilities via cooperative learning and project-based teaching methods : Pedagogical approaches and beneficial outcomes [Electronic resource] / T. Shvetsa, S. Shestakova, S. Kryvoshlykov [and athers] // Multidisciplinary Reviews. – 2024. – № 7. – Режим доступу : https://malque.pub/ojs/index.php/mr/article/view/3813. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14378-
dc.descriptionПеріод навчання у середніх навчальних закладах вважається фундаментальним для прищеплення учням необхідних навичок, які визначаються нещодавнім законодавством як компетенції, від яких залежить загальна якість освіти. Ці компетенції після переходу до вищої освіти розвиваються у професійні якості та спеціалізовані характеристики, критично важливі для кар'єрного зростання. Соціальні та громадянські компетенції, яких досягають здобувачі освіти, визначають комунікативний потенціал особистості, здатність будувати стосунки, дипломатичні здібності, розуміння рівності, відповідальність за зобов'язання та обов'язки, здатність до критичного мислення, готовність до компромісів та вміння працювати в команді. Підлітковий та юнацький вік, мабуть, є найважливішим для розуміння важливості цих компетенцій. Отже, освітяни повинні зосередитися на розробці конструктивних стратегій взаємодії зі студентами та молоддю, щоб розвивати фундаментальні соціальні навички, що сприяє спільній діяльності, груповим проектам, колективній взаємодії та подібним підходам. Результати дослідження підтверджують необхідність розвитку соціальних компетенцій серед здобувачів освіти та окреслюють ефективні методи співпраці. У статті підкреслюється, що інтеграція групової співпраці в освітній процес прискорює та сприяє розвитку соціальних навичок у підлітків та студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe period of education in secondary educational institutions is deemed fundamental for instilling essential skills in students, as defined by recent legislation as competencies, upon which the overall quality of education hinges. These competencies, upon transition to higher education, evolve into professional qualities and specialized characteristics critical for career advancement. Social and civic competencies attained by education seekers determine an individual's communicative potential, ability to foster relationships, diplomatic prowess, understanding of equality, accountability for commitments and obligations, critical thinking aptitude, readiness to compromise, and teamwork proficiency. The adolescent and youth stage is perhaps the most pivotal for grasping the significance of these competencies. Consequently, educators must concentrate on devising constructive strategies for engaging with student and youth populations to cultivate fundamental social skills, facilitated through cooperative activities, group projects, collective interaction, and similar approaches. The study's outcomes affirm the imperative of nurturing social competences among education seekers and delineate effective collaboration methods. The article underscores that integrating group cooperation into the educational process expedites and fosters the development of social skills in teenagers and students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectcivic competenceuk_UA
dc.subjectadolescentsuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.subjectгромадянська компетентністьuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.titleEnhancing students' social abilities via cooperative learning and project-based teaching methods : Pedagogical approaches and beneficial outcomesuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток соціальних здібностей учнів за допомогою кооперативного навчання та методів проектного навчання : педагогічні підходи та корисні результатиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Шестакова_Скопус.pdf373,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.