Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14413
Назва: Сучасні засади формування іншомовної компетентності : порівняльний аналіз підходів в Україні та КНР
Інші назви: Modern foundations for the development of foreign language competence : a comparative analysis of approaches in Ukraine and the People’s Republic of China
Автори: Лущик, Юлія
Lushchyk, Yuliia
Ключові слова: англійська мова
вища освіта
глобалізація
English language
higher education
globalisation
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Лущик Ю. М. Сучасні засади формування іншомовної компетентності : порівняльний аналіз підходів в Україні та КНР [Електронний ресурс] / Ю. М. Лущик // Педагогічні науки : теорія та практика. – 2024. – № 4 (52). – С. 7-14. – Режим доступу : https://doi.org/10.26661/2786-5622-2024-4-01. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено порівняльному аналізу теоретичних засад формування іншомовної (англомовної) компетентності у вищій освіті України та Китаю в сучасних умовах і має на меті виявлення спільних та відмінних рис, а також переваг і обмежень наявних підходів. В основі дослідження лежить базове визначення іншомовної компетентності як здатності до комунікації в усній та письмовій формах іноземною мовою. У результаті роботи розглянуто сутність іншомовної компетентності як багатоаспектного явища, що включає лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний, міжкультурний та інші компоненти.
Опис: The article is devoted to the comparative analysis of the theoretical foundations of the formation of foreign-language (English-speaking) competence in higher education in Ukraine and China in modern conditions and aims to identify common and distinctive features, as well as advantages and limitations of existing approaches. The study is based on the basic definition of foreign language competence as the ability to communicate in oral and written forms in a foreign language. As a result of the work, the essence of foreign-language competence as a multidimensional phenomenon, including linguistic, sociocultural, pragmatic, intercultural and other components, is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14413
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНІ ЗАСАДи фОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОї КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf301,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.