Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1455
Назва: Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Влияние инновационного маркетинга на формирование товарной политики сельскохозяйственного предприятия
Автори: Жмайлов, В. М.
Блюмська-Данько, К. В.
Жмайлов, В. Н.
Блюмська-Данько, К. В.
Zhmaylov, V. M.
Blyumska-Danko, K. V.
Ключові слова: маркетингова діяльність
ринковий сегмент
споживчий ринок
маркетинговая деятельность
рыночный сегмент
потребительский рынок
marketing activities
market segment
consumer market
Дата публікації: 2013
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Жмайлов В. М. Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2013. – Вип. 6(57). – С. 90-94.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена діагностиці процесу впливу інноваційного маркетингу на формування асортиментної політика підприємства з подальшою розробкою шляхів вдосконалення. Автором проведено аналіз теоретико-методичних напрацювань в сфері товарної політики інноваційного маркетингу; дослідження стану розвитку окремих аспектів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств, зокрема товарної політики; розробка конкретних пропозицій. Статья посвящена диагностике процесса влияния инновационного маркетинга на формирование ассортиментной политики предприятия с последующей разработкой путей совершенствования. Автором проведен анализ теоретико-методических наработок в области товарной политики инновационного маркетинга, исследования состояния развития отдельных аспектов маркетинговой деятельности сельскохозяйственных предприятий, в частности товарной политики, разработка конкретных предложений.
Опис: The article is devoted to the diagnosis process innovation influence the formation of product line marketing policy of the company with further development of ways to improve. The author analyzes the theoretical and methodological developments in the field of commercial policy innovation marketing, research status of certain aspects of the marketing of agricultural enterprises, including commercial policy, development of specific proposals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1455
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.