Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, І. І.-
dc.contributor.authorKharchenko, I. I.-
dc.date.accessioned2025-10-28T07:07:14Z-
dc.date.available2025-10-28T07:07:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХарченко І. І. Психологічна підтримка молоді в прифронтових регіонах : вивчення практик ЄС та перспективи адаптації в Україні [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Перспективи та інновації науки. – 2025. – № 5 (51). – С. 1530-1541. - Режим доступу : https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-5(51)-1530-1541. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14691-
dc.descriptionThe article reveals the conceptual foundations for enhancing learners' motivation in the context of crisis-induced transformations in the educational environment. It is established that the rapid development of digital technologies and the consequences of global crises have necessitated a revision of approaches to the organization of the learning process. The importance of microlearning is emphasized as an effective pedagogical strategy that aligns with the cognitive characteristics of modern learners. It is noted that students’ psychological well-being is a critical precondition for sustaining learning motivation during crises. Furthermore, it is observed that the type of student motivation significantly influences the effectiveness of the pedagogical tools employed. The necessity of differentiating motivational strategies based on the dominance of intrinsic or extrinsic motivation is substantiated. The article outlines the ambivalent impact of educational technologies, which simultaneously enhance learner engagement but may also lead to information overload. The feasibility of implementing an inclusive approach to fostering a motivational climate in the classroom is confirmed. The advantages of gamification are justified as a pedagogical technology that boosts learning motivation. The role of information and communication technologies in shaping a motivational learning environment is highlighted. It is argued that an effective motivational strategy requires the integration of pedagogical innovation, digital tools, and psychological support. The article presents the results of an applied empirical study on the motivational state of learners amid armed conflict, conducted at Sumy National Agrarian University. The aim of the study was to identify effective strategies for enhancing student motivation under conditions of persistent threats to life and health, as well as to determine the factors influencing their engagement in the educational process. The findings indicate a decline in overall motivation among the majority of respondents, while also revealing the positive impact of gamification, individualized approaches by instructors, and support from the academic community. Based on the data obtained, a set of practical recommendations is proposed regarding the implementation of adaptive pedagogy, the expansion of game-based methods, and the strengthening of psychological support. The conclusions underscore the importance of a systemic approach to shaping educational interaction in conditions of crisis-induced instability.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито концептуальні засади підвищення мотивації здобувачів освіти в умовах кризових трансформацій в освітньому середовищі. Встановлено, що стрімкий розвиток цифрових технологій і наслідки глобальних криз актуалізували потребу в перегляді підходів до організації навчання. Наголошено на важливості використання мікронавчання як ефективної педагогічної стратегії, що відповідає когнітивним особливостям сучасних здобувачів. Констатовано, що психологічний добробут студентів є необхідною передумовою для підтримання навчальної мотивації в кризових ситуаціях. Зауважено, що тип мотивації студентів істотно впливає на ефективність використаних педагогічних засобів. Обґрунтовано необхідність диференціації мотиваційних стратегій залежно від домінування внутрішньої чи зовнішньої мотивації. Окреслено суперечливий вплив освітніх технологій, які одночасно активізують залучення, але можуть спричиняти перенасичення інформацією. Підтверджено доцільність впровадження інклюзивного підходу до створення мотиваційного клімату в аудиторії. Обґрунтовано переваги гейміфікації як педагогічної технології, що підвищує мотивацію до навчання. Відзначено роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні мотиваційного середовища. Стверджено, що ефективна мотиваційна стратегія потребує інтеграції педагогічної інноваційності, цифрових інструментів і психологічної підтримки. Представлено результати прикладного емпіричного дослідження мотиваційного стану здобувачів освіти в умовах збройного конфлікту, проведеного на базі Сумського національного аграрного університету. Метою дослідження було виявлення ефективних стратегій підвищення навчальної мотивації студентів, які навчаються в умовах постійної загрози життю та здоров’ю, а також визначення чинників, що впливають на їх залученість до освітнього процесу. Результати засвідчили зниження загального рівня мотивації у більшості респондентів, водночас було виявлено позитивний вплив гейміфікації, індивідуалізованого підходу з боку викладачів та підтримки з академічного середовища. На основі отриманих даних сформульовано низку практичних рекомендацій щодо впровадження адаптивної педагогіки, розширення використання ігрових методів та посилення психологічного супроводу. Отримані висновки підкреслюють важливість системного підходу до формування освітньої взаємодії в умовах кризової нестабільності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмотивація до навчанняuk_UA
dc.subjectмікронавчанняuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectlearning motivationuk_UA
dc.subjectmicrolearninguk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.titleПсихологічна підтримка молоді в прифронтових регіонах : вивчення практик ЄС та перспективи адаптації в Україніuk_UA
dc.title.alternativePsychological Support for Youth in Frontline Regions : Studying EU Practices and Adaptation Prospects in Ukraineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГIЧНА_ПIДТРИМКА_МОЛОДI_В_ПРИФРОНТОВИХ_РЕГIОНАХ (1).pdf304,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.