Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14698
Назва: Використання діджитал-інструментів для активізації освітньої мотивації студентів технічних спеціальностей
Інші назви: Using Digital Tools to Increase Educational Motivation of Students in Technical Specialties
Автори: Харченко, І. І.
Kharchenko, I. I.
Ключові слова: діджитал-інструменти
освітня мотивація
студенти технічних спеціальностей
digital tools
educational motivation
technical students
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Харченко І. І. Використання діджитал-інструментів для активізації освітньої мотивації студентів технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Сучасні світові тенденції розвитку науки, освіти, технологій і суспільства : Міжнародна науково-практична конференція, (Орхус, Данія, 21 травня 2025 р.). – Орхус, 2025. – С. 24-27. – Режим доступу : https://www.economics.in.ua/2025/05/21.html. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено можливості використання діджитал-інструментів як засобу підвищення освітньої мотивації студентів технічних спеціальностей. Проаналізовано переваги цифрових платформ, мобільних застосунків, гейміфікованого навчання та інтерактивного контенту в умовах змішаного й дистанційного освітнього середовища. Наголошено на значенні індивідуалізації навчального процесу та формуванні внутрішньої мотивації студентів через залучення до цифрової взаємодії.
Опис: The paper highlights the potential of digital tools as a means of enhancing the educational motivation of students majoring in technical disciplines. The advantages of digital platforms, mobile applications, gamified learning, and interactive content are analyzed within blended and distance learning environments. The importance of individualizing the educational process and fostering intrinsic motivation through digital engagement is emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14698
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.