Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorProtsenko, Iryna-
dc.contributor.authorKuzmenko, Natalia-
dc.contributor.authorПроценко, Ірина-
dc.contributor.authorКузьменко, Наталія-
dc.date.accessioned2025-11-03T13:42:56Z-
dc.date.available2025-11-03T13:42:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationProtsenko І. Trends in the development of distance learning technologies [Electronic resource] / I. Protsenko, N. Kuzmenko // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2024. – Вип. 73. – С. 143-151. – Режим доступу : https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/5677/5093 \. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14726-
dc.descriptionУ статті проаналізовані особливості впровадження дистанційної освіти в Україні та перспективи її розвитку у вітчизняному освітньому просторі. Розглядаються методичні особливості запровадження дистанційної освіти в контексті компетентнісного підходу. Об’єкт дослідження – розвиток дистанційної освіти в Україні. У статті розглядаються глобальні тенденції розвитку світової системи освіти, проаналізовано основні віхи впровадження дистанційної та змішаної освіти, виявлені ключові стейкхолдери дистанційного навчання та їх цілі, а також акцентовано увагу на необхідності розвитку нових дидактичних засобів, зокрема, smart-технологій і smart-посібників для ефективної системи дистанційного навчання. Цю роботу пропонується розпочинати з розробки концепції smart-посібника та проектування відповідних навчальних блоків. Зясовано, що сучасному світі це неможливо без постійного підвищення кваліфікації, адже все навколо постійно вдосконалюється і науково-технічний прогрес невпинно йде вперед. І ця ж технологія, з одного боку, гарантує якісне навчання за участю викладачів-професіоналів вищого рівня, з іншого – коригує методику викладання залежно від рівня підготовки студентів та їх психологічних особливостей, виявлених у попередніх тестах. по-третє, корекція методів навчання. Навчання відбувається вдома, за комп’ютером, у зручний для учня час. Визначено, що дистанційна освіта – це технологія майбутнього. Його можна використовувати в будь-якій освітній системі для виконання широкого кола освітніх, навчальних, виховних і особистісних завдань. З цієї причини нові досягнення дистанційної освіти потребують розвитку та впровадження. Можливо навіть, що в майбутньому ця технологія замінить існуючі школи, університети та інші навчальні заклади. У представленому дослідженні використано наступні методи: теоретичний аналіз навчальної та методичної літератури з організації дистанційного навчання та використання smart- технологій для підвищення ефективності освітнього процесуuk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the features of the implementation of distance education in Ukraine and the prospects for its development in the domestic educational space. The methodological features of the implementation of distance education in the context of the competency-based approach are considered. The object of the study is the development of distance education in Ukraine. The article examines global trends in the development of the world education system, analyzes the main milestones of the implementation of distance and blended education, identifies key stakeholders of distance learning and their goals, and also focuses on the need to develop new didactic tools, in particular, smart technologies and smart manuals for an effective distance learning system. It is proposed to begin this work with the development of the concept of a smart manual and the design of the corresponding training blocks. It is found that in the modern world this is impossible without constant professional development, because everything around is constantly being improved and scientific and technological progress is relentlessly moving forward. And this same technology, on the one hand, guarantees high-quality training with the participation of professional teachers of the highest level, on the other hand, adjusts the teaching methodology depending on the level of training of students and their psychological characteristics identified in previous tests. Thirdly, correction of teaching methods. Learning takes place at home, at a computer, at a time convenient for the student. It has been determined that distance education is a technology of the future. It can be used in any educational system to perform a wide range of educational, training, educational and personal tasks. For this reason, new achievements in distance education require development and implementation. It is even possible that in the future this technology will replace existing schools, universities and other educational institutions. The following methods were used in the presented study: theoretical analysis of educational and methodological literature on the organization of distance learning and the use of smart technologies to increase the efficiency of the educational process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТОВ «Друк плюс»uk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectadaptabilityuk_UA
dc.subjectinteraction of exogenous factorsuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectвзаємодія екзогенних факторівuk_UA
dc.titleTrends in the development of distance learning technologiesuk_UA
dc.title.alternativeТенденції розвитку технологій дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
143-151.pdf521,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.