Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойлова, Ю. І.-
dc.contributor.authorСамойлова, Ю. И.-
dc.contributor.authorSamoilova, Y. I.-
dc.date.accessioned2014-06-25T11:56:32Z-
dc.date.available2014-06-25T11:56:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСамойлова Ю. І. Особливості професійного розвитку вчителів в умовах діяльності інноваційних шкільних мереж США [Електронний ресурс] / Ю. І. Самойлова // Порівняльна професійна педагогіка. - К.- Хмельницький, 2013. - Вип. І. - С. 232-239.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1652-
dc.descriptionIn the article the main point and the peculiarities of network society of the XXI century are examined. The main characteristic of contemporary society is innovative character of development. In network society, or knowledge society, success of people, organizations, nations and societies depends on their ability to create, accept and use actively different types of innovations. So it is no coincidence that one of the main tendencies of educational development in our country is the development of innovative activity and rise of education quality on the innovative basis. The relevant researches in the sphere of pedagogic and the management theory as for the problems of teacher training in terms of knowledge society are analyzed. The importance of educational networks is substantiated as a stimulus of innovative educational development. The changes in the functions of teacher and demands to the professional teacher training in the society of knowledge are viewed. By the example of several successful innovative school networks in the USA the organizational and content peculiarities of teacher professional development are analyzed.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та особливості мережевого типу суспільства, характерного для ХХІ століття. Проаналізовано актуальні дослідження у сфері педагогіки та теорії управління, що стосуються підготовки вчителів в умовах суспільства знань. Обґрунтовано важливість інноваційних шкільних мереж як стимулу інноваційного розвитку освіти. Висвітлено як змінюються функції вчителя та вимоги до професійної педагогічної підготовки в суспільстві знань. На прикладі діяльності декількох провідних інноваційних освітніх мереж Сполучених Штатів Америки проаналізовано організаційні та змістові особливості професійного розвитку вчителів США. В статье рассмотрено сущность и особенности сетевого общества, характерного для ХХІ столетия. Проанализировано актуальные исследования в сфере педагогики и теории управления, что касаются проблем подготовки учителей в условиях общества знаний. Обосновано необходимость образовательных сетей как стимула инновационного развития образования. Рассмотрено как меняются функции учителя и требования к профессиональной педагогической подготовке в обществе знаний. На примере нескольких успешных инновационных школьных сетей США проанализировано организационные и содержательные особенности профессионального развития учителей.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХмельницький націанальний університетuk_UK
dc.subjectмережеве суспільствоuk_UK
dc.subjectінноваційна шкільна мережаuk_UK
dc.subjectінноваційний розвиток освітиuk_UK
dc.subjectсетевое обществоuk_UK
dc.subjectинновационная школьная сетьuk_UK
dc.subjectинновационное развитие образованияuk_UK
dc.subjectnetwork societyuk_UK
dc.subjectinnovative school networkuk_UK
dc.subjectinnovative development of educationuk_UK
dc.titleОсобливості професійного розвитку вчителів в умовах діяльності інноваційних шкільних мереж СШАuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности профессионального развития учителей в условиях деятельности инновационных школьных сетей СШАuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of Teacher Professional Development in Terms of Innovative School Networks of the USAuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.