Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовик, С. Г.-
dc.contributor.authorЩербак, О. Г.-
dc.contributor.authorДубовик, С. Г.-
dc.contributor.authorЩербак, О. Г.-
dc.contributor.authorDubovik, S. G.-
dc.contributor.authorShcherbak, O. G.-
dc.date.accessioned2014-11-03T09:50:24Z-
dc.date.available2014-11-03T09:50:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДубовик С. Г. Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствах [Електронний ресурс] / С. Г. Дубовик, О. Г. Щербак // Макроекономічні проблеми інвестиційно-інноваційного розвитку : ХХVI Міжнародна науково-практична конференція, (м. Київ, 11-12 жовтня 2013р.). - К. : Аналітичний центр «Нова Економіка», 2013. - С. 17-19.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1845-
dc.descriptionThe study is carried out a set of measures to improve the current system of agricultural marketing for flexible adjustment of agricultural producers to the market environment.uk_UK
dc.description.abstractЗдійснюється обґрунтування комплексу заходів з удосконалення діючої системи сільськогосподарського маркетингу для гнучкого пристосування діяльності сільськогосподарських товаровиробників до умов ринкового середовища. Осуществляется обоснование комплекса мероприятий по совершенствованию действующей системы сельскохозяйственного маркетинга для гибкого приспособления деятельности сельскохозяйственных товаропроизводителей к условиям рыночной среды.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherАналітичний центр «Нова Економіка»uk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectэффективностьuk_UK
dc.subjectсельскохозяйственное предприятиеuk_UK
dc.subjectmarketing activitiesuk_UK
dc.subjectefficiencyuk_UK
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UK
dc.titleОсобливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствахuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности управления маркетинговой деятельностью в аграрных предприятияхuk_UK
dc.title.alternativeThe features of marketing activities in agricultural enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_Управління_маркетинг_діяльністю.pdf270,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.