Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМусієнко, В. М.-
dc.contributor.authorМусиенко, В. М.-
dc.contributor.authorMusienko, V. M.-
dc.date.accessioned2014-11-19T12:43:35Z-
dc.date.available2014-11-19T12:43:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМусієнко В. М. Педагогічні аспекти викладання дисциплін у виші із залученням інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Мусієнко // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту: науковий журнал. – Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський НАУ. – Суми: СНАУ, 2014. – Вип 1 (34). – С. 226 – 230uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1907-
dc.descriptionThis article describes the issue of interactive technologies and their use in the educational process in the study subjects at the universities. The holding lectures on the use of multimedia technologies, developing training, situational analysis and gametehnik methods. During are disclosed conducting laboratory practical classes should be used quickguestions, developing situational - technology method of self-control. Special attention was paid to the methods of interactive learning, where the method of brainstorming is the main.uk_UK
dc.description.abstractУ даній статі описано питання інтерактивних технології та їх використання у навчальному процесі при вивченні дисциплін у вишах. Розкриті питання проведення лекційних курсів з використанням мультимедійних технологій, розвивального навчання, ситуативного аналізу та ігротехнічного методів. При проведенні лабораторно-практичних занять слід використовувати бліцопитування, розвивально-ситуаційні технології, метод самоконтролю. Особлива увага була приділена методам інтерактивного навчання , де особливе місце займає метод мозкового штурму. В данной статье описано вопрос интерактивных технологии и их использование в учебном процессе при изучении дисциплин в вузах. Раскрыты вопросы проведения лекционных курсов с использованием мультимедийных технологий, развивающего обучения , ситуационного анализа и игротехнического методов. При проведении лабораторно-практических занятий следует использовать блицопросу, развивающие-ситуационные технологии, метод самоконтроля. Особое внимание было уделено методам интерактивного обучения, где особое место занимает метод мозгового штурма.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UK
dc.subjectнавчальний процесuk_UK
dc.subjectинтеактивные технологииuk_UK
dc.subjectучебный процессuk_UK
dc.subjectinteractive technologyuk_UK
dc.subjectthe learning processuk_UK
dc.titleПедагогічні аспекти викладання дисциплін у виші із залученням інтерактивних технологійuk_UK
dc.title.alternativeПедагогические аспекты преподавания дисциплин с использованием интерактивных технологийuk_UK
dc.title.alternativePedagogical aspects of teaching with the use of interactive technologiesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН.pdf202,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.