Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахнуша, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorМахнуша, Светлана Михайловна-
dc.contributor.authorMakhnusha, Svitlana Mykhailivna-
dc.date.accessioned2014-12-11T10:34:04Z-
dc.date.available2014-12-11T10:34:04Z-
dc.date.issued2014-09-
dc.identifier.citationМахнуша, С. М. Проблеми об’єктів інтелектуальної власності як фактору конкурентоспроможності підприємства економіки постіндустріального типу [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Технології ХХІ сторіччя: Збірник тез за матеріалами 20-тої міжнародної наукової конференції у м. Южне (15-19 вересня 2014р.). Ч.2. – Суми: СНАУ, 2014. – С. 18-20.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1938-
dc.descriptionIn this paper, the basic problem of intellectual property as a factor of competitiveness of enterprise of the economy of postindustrial type is viewed. The emphasis is made on the increase of intangible intellectual assets weight in the structure of post-industrial economy enterprise assets value. The main approaches to the valuation of intellectual property are ommented. The main options for commercialization and problems of marketing management of intellectual property when bringing them to market are suggested.uk_UK
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні проблеми об’єктів інтелектуальної власності як фактору конкурентоспроможності підприємства економіки постіндустріального типу. Зосереджено увагу на зростанні у структурі вартості активів підприємства постіндустріальної економіки питомої ваги нематеріальних інтелектуальних активів. Прокоментовано основні підходи до вартісної оцінки прав на об’єкти інтелектуальної власності. Розглянуто основні способи комерціалізації та проблеми управління маркетингом прав на об’єкти інтелектуальної власності при виведенні їх на ринок. В работе рассмотрены основные проблемы объектов интеллектуальной собственности как фактора конкурентоспособности предприятия экономики постиндустриального типа. Сосредоточено внимание на росте в структуре стоимости активов предприятия постиндустриальной экономики удельного веса нематериальных интеллектуальных активов. Прокомментировано основные подходы к стоимостной оценке прав на объекты интеллектуальной собственности. Рассмотрены основные способы коммерциализации и проблемы управления маркетингом прав на объекты интеллектуальной собственности при выводе их на рынок.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectпостіндустріальна економікаuk_UK
dc.subjectоб’єкти інтелектуальної власностіuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectнематеріальні активиuk_UK
dc.subjectпостиндустриальная экономикаuk_UK
dc.subjectобъекты интеллектуальной собственностиuk_UK
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UK
dc.subjectнематериальные активыuk_UK
dc.subjectpost-industrial economyuk_UK
dc.subjectintellectual propertyuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectintangible assetsuk_UK
dc.titleПроблеми об’єктів інтелектуальної власності як фактору конкурентоспроможності підприємства економіки постіндустріального типуuk_UK
dc.title.alternativeПроблемы объектов интеллектуальной собственности как фактора конкурентоспособности предприятия экономики постиндустриального типаuk_UK
dc.title.alternativeProblems of intellectual property as a factor of competitiveness of enterprises in postindustrial economyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Махнуша C.М._Тези Южное.pdf112,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.