Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, О. Г.-
dc.contributor.authorШвец, О. Г.-
dc.contributor.authorShvets, О. G.-
dc.date.accessioned2015-01-20T10:00:56Z-
dc.date.available2015-01-20T10:00:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШвець О. Г. Формування агроеконоосферної свідомості сучасного спеціаліста АПК при вивченні дисциплін хімічного циклу [Електронний ресурс] / О. Г. Швець // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : мат. Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11-12 червня, 2014 р.). - Х. : ХОГОКЗ, 2014. - С. 357-361.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2040-
dc.descriptionThe article explored the role of chemical education in the formation of agroeconoosferical consciousness of students of agricultural specialties. Determined its fundamental levels: professional and general cultural. Systemical approach is selected as a main in noosphere education. Five philosophical categories such as: quality of life and human health; use of chemicals in agricultural production; ecological safety and environmental issues; the relationships in the environment, forecasting of the future coexistence of humanity and nature are determined the content of chemical education.uk_UK
dc.description.abstractУ статті досліджено роль хімічної освіти в формуванні агроеконоосферної свідомості студентів сільськогосподарських спеціальностей. Визначено її основні рівні: професійний та загальнокультурний. В якості основного підходу до ноосферної освіти обрано системний. У змісті хімічної освіти виділено 5 світоглядних категорій: якість життя та здоров’я людини, хімізація сільськогосподарського виробництва, екологічна безпека та екологічні проблеми, взаємозв’язки в довкіллі, прогнозування майбутнього співіснування людства і природи. В статье исследована роль химического образования в формировании агроеконоосферного сознания студентов сельскохозяйственных специальностей. Определены ее основные уровни: профессиональный и общекультурный. В качестве основного подхода к ноосферному образованию избран системный. В содержании химического образования выделено 5 мировоззренческих категорий: качество жизни и здоровья человека, химизация сельскохозяйственного производства, экологическая безопасность и экологические проблемы, взаимосвязи в окружающей среде, прогнозирования будущего сосуществования человечества и природы.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХОГОКЗuk_UK
dc.subjectагроеконоосферна свідомістьuk_UK
dc.subjectспеціаліст сільського господарстваuk_UK
dc.subjectвикладання хіміїuk_UK
dc.subjectагроеконоосферное сознаниеuk_UK
dc.subjectспециалист сельского хозяйстваuk_UK
dc.subjectпреподавание химииuk_UK
dc.subjectagroeconoosferical consciousnessuk_UK
dc.subjectspecialist of agricultureuk_UK
dc.subjectteaching chemistryuk_UK
dc.titleФормування агроеконоосферної свідомості сучасного спеціаліста АПК при вивченні дисциплін хімічного циклуuk_UK
dc.title.alternativeФормирование агроеконоосферного сознания современного специалиста АПК при изучении дисциплин химического циклаuk_UK
dc.title.alternativeFormation of agroeconoosferical consciousness of modern agrarian specialist in the study of disciplines of chemical cycleuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья3.pdf5,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.