Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2102
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пікулицька, Людмила Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Лущик, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Пикулицкая, Людмила Владимировна | - |
dc.contributor.author | Лущик, Юлия Николаевна | - |
dc.contributor.author | Pikulytska, Lyudmyla Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Lushchik, Yuliya Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-23T10:05:33Z | - |
dc.date.available | 2015-02-23T10:05:33Z | - |
dc.date.issued | 2014-11 | - |
dc.identifier.citation | Лущик, Ю. М. Наочність як спосіб семантизації лексики на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної [Електронний ресурс] / Ю. М. Лущик, Л. В. Пікулицька // “Новини наукової думки 2014”: мат. Х Міжнар. наук.-практ. конф. (Прага, 27 жовтня-5 листопада 2014 р.). – Прага, 2014. – Т.8: Філологічні науки. – С.7-9. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2102 | - |
dc.description | The theses deal with the problem of visual methods’ usage for semantization of lexical units. Brief analisys of different ways of visualization and their using are able to define some advantages of this approach at the elementary stage of learning Russian as a foreign language. | uk_UK |
dc.description.abstract | У тезах розглядається питання використання наочності для семантизації лексичних одиниць. Короткий аналіз різних видів наочності, а також способів їхнього використання дає можливість визначити переваги застосування цього методу на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної. В тезисах рассматриваются вопросы использования наглядности для семантизации лексических единиц. Краткий анализ различных видов наглядности и способов их использования дает возможность определить преимущества применения данного метода на начальном этапе изучения русского языка как иностранного. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | наочність | uk_UK |
dc.subject | безперекладний спосіб | uk_UK |
dc.subject | перекладний спосіб | uk_UK |
dc.subject | активний словник | uk_UK |
dc.subject | наглядность | uk_UK |
dc.subject | непереводной способ | uk_UK |
dc.subject | переводной способ | uk_UK |
dc.subject | активный словарь | uk_UK |
dc.subject | visualization | uk_UK |
dc.subject | direct method | uk_UK |
dc.subject | translation method | uk_UK |
dc.subject | active vocabulary | uk_UK |
dc.title | Наочність як спосіб семантизації лексики на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної | uk_UK |
dc.title.alternative | Наглядность как способ семантизации на начальном этапе изучения русского языка как иностранного | uk_UK |
dc.title.alternative | Use of visual methods for semantization of lexical units at the elementary level of learning russian as a foreign language | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наочність як спосіб семантизації лексики на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної.pdf | 299,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.