Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2190
Назва: | Європейський реєстр із забезпечення якості вищої освіти як інструмент полегшення визнання дипломів, кваліфікацій та наукових ступенів |
Інші назви: | Европейский реестр обеспечения качества высшего образования как инструмент упрощения признания дипломов, квалификаций и научных степеней European Quality Assurance Register for Higher Education as a tool to simplify the recognition of diplomas, qualifications and scientific degrees |
Автори: | Білокопитов, В. І. Белокопытов, В. И. Bilokopytov, V. I. |
Ключові слова: | Болонський процес Європейський Реєстр із забезпечення якості вищої освіти кваліфікація Болонский процесс Европейский реестр обеспечения качества высшего образования квалификация Bologna process European quality assurance register for higher education qualification |
Дата публікації: | 5-чер-2014 |
Бібліографічний опис: | Білокопитов В. І. Європейський реєстр із забезпечення якості вищої освіти як інструмент полегшення визнання дипломів, кваліфікацій та наукових ступенів [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Педагогічна компаративістика - 2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару, (5 червня 2014 р.). - К. : Педагогічна думка, 2014. - С. 122-124. |
Короткий огляд (реферат): | Одним із аспектів Болонського процесу стало забезпечення якості вищої освіти. З метою зібрання інформації про всі державні, приватні агенції із забезпечення якості освіти, що працюють чи планують працювати у Європі у 2008 році відбулося офіційне відкриття Європейського Реєстру із забезпечення якості вищої освіти. Концепцію створення Реєстру вперше було озвучено міністрами країн-учасниць Болонського процесу в 2005 році у м. Берген. Створення Реєстру мало на меті посилити мобільність студентів, дослідників і викладачів, підвищуючи рівень довіри і взаєморозуміння між вищими навчальними закладами із різних освітніх систем. Реєстр діє незалежно від інших організацій і приймає послідовні, справедливі і об’єктивні рішення. Одним из аспектов Болонского процесса стало обеспечение качества высшего образования. С целью собрания информации о всех государственных, частных агентства по обеспечению качества образования, которые работают или планируют работать в Европе в 2008 году состоялось официальное открытие Европейского Реестра обеспечения качества высшего образования. Концепция создания Реестра впервые была озвучена министрами стран-участниц Болонского процесса в 2005 году в г. Берген. Создание Реестра имело целью усилить мобильность студентов, исследователей и преподавателей, повышая уровень доверия и взаимопонимания между высшими учебными заведениями из разных образовательных систем. Реестр действует независимо от других организаций и принимает последовательные, справедливые и объективные решения. |
Опис: | Quality assurance of higher education is one of the main priorities of the Bologna process. The role of European Quality Assurance Register for Higher Education is to provide clear and reliable information on credible and legitimate quality assurance agencies operating in Europe, through decisions of the Register Committee. The goals of Register are: to help to increase trust in and recognition of quality assured higher education institutions and their qualifications; to provide a basis for governments to recognise agencies from the Register and their findings or decisions; to provide a means for higher education institutions to choose any agency from the Register; to reduce opportunities for "3accreditation mills" to gain credibility. Register operates independently of other organizations and takes consistent, fair and objective decisions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2190 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Білокопитов В.І..pdf | 123,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.