Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetyana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2015-06-10T11:25:57Z-
dc.date.available2015-06-10T11:25:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФоменко Т. М. Міжпредметні зв’язки соціально-гуманітарних дисциплін як педагогічна умова формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – №5.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2548-
dc.descriptionThe research deals with the analysis of effective strategies for forming sociocultural competence. Based on the analysis of scientific papers of Ukrainian researchers various methodological approaches to forming future specialist’s sociocultural competence are highlighted. In the context of our study interdisciplinary ties between social and humanitarian disciplines are defined as the main pedagogical condition for forming future agrarians’ sociocultural competence. Studying such disciplines as Foreign Language, Ukrainian for Specific Purposes, Ukrainian Culture, Ukrainian Studies, Sociology provides cognition of native and foreign countries, national character and mentality; develop person’s qualities. Multilateral development of personality envisages an orientation on interdisciplinary approach, that is development of the integral system of forming competent specialist by facilities of all educational disciplines, using didactics resources of these disciplines.uk_UK
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні підходи до формування соціокультурної компетентності майбутніх фахівців. У результаті дослідження впровадження міжпредметних зв’язків соціально-гуманітарних дисциплін визначено як одну із важливих педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. Окреслено також професійні цінності майбутнього аграрія, від рівня засвоєння та оволодіння якими залежить якість його професійної підготовки, готовність до міжкультурного спілкування, діалогу культур. В статье проанализированы основные подходы к формированию социокультурной компетентности будущих специалистов. В результате исследования внедрение межпредметных связей социально-гуманитарных дисциплин определено как одно из важных педагогических условий формирования социокультурной компетентности будущих аграриев. Очерчены также профессиональные ценности будущего агрария, от уровня усвоения и овладения которыми зависит качество его профессиональной подготовки, готовность к межкультурному общению, диалогу культур.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UK
dc.subjectкультурні цінностіuk_UK
dc.subjectсоциокультурная компетентностьuk_UK
dc.subjectкультурные ценностиuk_UK
dc.subjectsociocultural competenceuk_UK
dc.subjectcultural valuesuk_UK
dc.titleМіжпредметні зв’язки соціально-гуманітарних дисциплін як педагогічна умова формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріївuk_UK
dc.title.alternativeМежпредметные связи социально-гуманитарных дисциплин как педагогическое условие формирования социокультурной компетентности будущих аграриевuk_UK
dc.title.alternativeInterdisciplinary ties between social and humanitarian disciplines as a pedagogical condition for forming future agrarians’ sociocultural competenceuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Фоменко Т.М..pdf437,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.