Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойлова, Юлія Ігорівна-
dc.contributor.authorСамойлова, Юлия Игоревна-
dc.contributor.authorSamoilova, Yuliia Ihorivna-
dc.date.accessioned2015-06-25T11:13:21Z-
dc.date.available2015-06-25T11:13:21Z-
dc.date.issued2014-12-03-
dc.identifier.citationСамойлова Ю. І. Інноваційні шкільні мережі в контексті нової філософії освіти ХХІ століття [Електронний ресурс] / Ю. І. Самойлова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка», 3 грудня 2014 р. – Суми, 2014. – У 4-х частинах. Частина 4. – С. 122-124.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2622-
dc.descriptionNetwork society is characterized as the dominant one in the XXI century. It is determined that a new philosophy of education, which provides for the modernization of the educational system, content and teaching methods is necessary. Innovative school network is one of the ways to fulfill the process of modernization in the context of network society. The development of educational networks in the philosophical dimension is considered. The constituents of modernization of the educational system management in the context of contemporary philosophy of education are characterized.uk_UK
dc.description.abstractОхарактеризовано мережеве суспільство як домінуюче у ХХІ століття. Визначено, що необхідною є нова філософія освіти, що передбачає модернізацію освітньої системи, змісту та методів навчання. Інноваційні шкільні мережі є одним із засобів здійснення процесу модернізації в контексті мережевого суспільства. Розглянуто розвиток освітніх мереж у філософському вимірі. Охарактеризовано складові модернізації системи управління освітою в контексті сучасної філософії освіти. Охарактеризовано сетевое общество как доминирующее в ХХІ веке. Определено, что необходима новая философия образования, что предусматривает модернизацию образовательной системы, содержания и методов обучения. Инновационные школьные сети являются одним из способов процесса модернизации в контексте сетевого общества. Рассмотрено развитие образовательных сетей в философском измерении. Охарактеризовано составляющие модернизации системы управления образованием в контексте современной философии образования.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмережеве суспільствоuk_UK
dc.subjectфілософія освітиuk_UK
dc.subjectсетевое обществоuk_UK
dc.subjectфилософия образованияuk_UK
dc.subjectnetwork societyuk_UK
dc.subjectphilosophy of educationuk_UK
dc.titleІнноваційні шкільні мережі в контексті нової філософії освіти ХХІ століттяuk_UK
dc.title.alternativeИнновационные школьные сети в контексте новой философии образования ХХІ векаuk_UK
dc.title.alternativeInnovative School Networks in the Context of New Educational Philosophy of the XXI Centuryuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.