Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2627
Назва: Інноваційний маркетинг як складова покращення маркетингової діяльності
Інші назви: Инновационный маркетинг как составляющая улучшения маркетинговой деятельности.
Innovative marketing as part of improving marketing
Автори: Лишенко, М. О.
Суярова, Ж. Ф.
Лышенко, М. А.
Суярова, Ж. Ф.
Suyarova, J. F.
Lyshenko, M. A.
Ключові слова: інновації
маркетинг
маркетингова діяльність
инновации
маркетинг
маркетинговая деятельность
innovation
marketing
marketing activity
Дата публікації: 2015
Видавництво: Режим доступу : http://www.knutd.com.ua/our-publikation/533/683/6857/
Бібліографічний опис: Лишенко М. О. Інноваційний маркетинг як складова покращення маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко, Ж. Ф. Суярова // Інвестиційно-інноваційна складова фінансово-економічної безпеки на національному, регіональному та макрорівні в контексті сталого розвитку : матеріали міжнародної Інтернет-конференції, (20 березня 2015 р.) / Київський університет технологій і дизайну. - К. : КНУТД, 2015.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття інноваційного маркетингу та сучасні аспекти маркетингової діяльності: брендинг та інтернет-маркетинг. Досліджено інтернет-стратегії, які покращують маркетингову діяльність на підприємстві. Рассмотрено понятие инновационного маркетинга и современные аспекты маркетинговой деятельности: брендинг и интернет-маркетинг. Исследованы интернет стратегии, которые улучшают маркетинговую деятельность на предприятии.
Опис: The notion of innovative marketing and modern aspects of marketing: branding and Internet marketing. Internet-researched strategies that enhance marketing activities for the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2627
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.