Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2651
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, Наталія Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Марченко, Наталия Владиславовна | - |
dc.contributor.author | Marchenko, Nataliya Vladyslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T07:43:41Z | - |
dc.date.available | 2015-07-03T07:43:41Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Марченко Н. В. Психолінгвістичні особливості навчання дорослих іноземної мови [Електронний ресурс] / Н. В. Марченко // Materiály XI mezinárodní vědecko - praktická konference «Vědecký pokrok na přelomu tysyachalety – 2015». - Díl 15. Filologické vědy.Politické vědy.: Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – С. 73-77. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2651 | - |
dc.description | The article notes that adult learning is a very important issue that requires consideration of a large range of features. Without a clear definition of the specific factors that influence the efficiency of teaching-learning, it is impossible to solve the problem of optimization of the process of adult education. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті зазначається, що навчання дорослої аудиторії – дуже важлива проблема сьогодення, що вимагає обліку великого спектру особливостей. Без чіткого визначення специфічних факторів, що впливають на ефективність використання методичних засобів навчання, неможливо вирішити проблему оптимізації процесу навчання дорослих. В статье отмечается, что обучение взрослой аудитории – очень важная проблема, которая требует учета большого спектра особенностей. Без четкого определения специфических факторов, влияющих на эффективность использования методических средств обучения, невозможно решить проблему оптимизации процесса обучения взрослых. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | мовна діяльність | uk_UK |
dc.subject | іноземна культура | uk_UK |
dc.subject | языковая деятельность | uk_UK |
dc.subject | иностранная культура | uk_UK |
dc.subject | language activity | uk_UK |
dc.subject | foreign culture | uk_UK |
dc.title | Психолінгвістичні особливості навчання дорослих іноземної мови | uk_UK |
dc.title.alternative | Психолингвистические особенности обучения взрослых иностранному языку | uk_UK |
dc.title.alternative | Psycholinguistic features of foreign language teaching for adults | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марченко Н.В. психолінгвістичні особливості навчання дорослих іноземної мови.pdf | 270,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.