Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурінний, О. В.-
dc.contributor.authorЛук’янова, Ю. М.-
dc.contributor.authorКуренной, А. В.-
dc.contributor.authorЛукьянова, Ю. М.-
dc.contributor.authorKurinnyi, O. V.-
dc.contributor.authorLukyanova, Yu. M.-
dc.date.accessioned2015-09-04T08:35:38Z-
dc.date.available2015-09-04T08:35:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКурінний О. В. Основні принципи та особливості змісту освіти дорослих [Електронний ресурс] / О. В. Курінний, Ю. М. Лук’янова // Стратегічні питання світової науки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Польща, Пржемисль, 7-15 лютого 2015 р.). - Польща, Пржемисль, 2015. - Т. 9. Педагогіка. - С. 29-32.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2760-
dc.descriptionThe article is dedicated to the issues of adult learning contents. The main principles and peculiarities of adult learning contents are defined. The definitions of education as a whole and adult education are given in the article. Five main characteristics of adults in terms of education are given in the article. The main principles of adult education are formulated. The peculiarities of adult education are defined. Structural division of general culture adult education is given. The author outlines that contents of adult education must be relevant to specific demands of specific people and cover all aspects of life, all branches of knowledge. Specific character of adult education is defined.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням змісту освіти дорослих. Конкретизується основні принципи та особливості змісту освіти дорослих. В статті подається визначення освіти в цілому та освіти дорослих. Подаються п’ять основних характеристик дорослих в плані освіти. Сформульовано основні принципи навчання дорослих. Визначаються особливості змісту освіти дорослих. Подається структурний поділ загальнокультурної освіти дорослих. Автор підкреслює, що зміст освіти дорослих повинен відповідати конкретним потребам конкретних людей і охоплювати практично всі аспекти життя, всі галузі знань. В статті визначається специфіка освіти дорослих. Статья посвящена вопросам содержания образования взрослых. Конкретизируются основные принципы и особенности образования взрослых. В статье дается определение образования в общем и образования взрослых. Даются пять основных характеристик взрослых в плане образования. Сформулированы основные принципы обучения взрослых. Определяются особенности образования взрослых. Дается структурное разделение общекультурного образования взрослых. Автор подчеркивает, что образование взрослых должно отвечать конкретным нуждам конкретных людей и охватывать практически все аспекты жизни. В статье определяется специфика образования взрослых.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectосвіта дорослихuk_UK
dc.subjectпринципи навчання дорослихuk_UK
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UK
dc.subjectобразование взрослыхuk_UK
dc.subjectпринципы обучения взрослыхuk_UK
dc.subjectиндивидуализация обученияuk_UK
dc.subjectadult educationuk_UK
dc.subjectprinciples of adult educationuk_UK
dc.subjectpersonalizationuk_UK
dc.titleОсновні принципи та особливості змісту освіти дорослихuk_UK
dc.title.alternativeОсновные принципы и особенности содержания образования взрослых.uk_UK
dc.title.alternativeThe main principles and peculiarities of contents of adult educationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.