Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.date.accessioned2015-09-04T11:22:33Z-
dc.date.available2015-09-04T11:22:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationGubina O. Y. Essential features of open education [Електронний ресурс] / O. Y. Gubina // Pedagogy and Psychology, III (26), Issue: 50. - Budapest, 2015.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2764-
dc.descriptionСтатья посвящена исследованию основных характеристик открытого образования, анализу его структурных компонентов, систематизации приоритетных задач и тенденций его развития. В статье анализируются основные характеристики открытого образования, такие как доступность, гибкость, параллелизм, модульность, интернациональность и координация. Раскрываются основные задачи открытого образования, такие как: прогрессивное применение элементов открытого образования в традиционной образовательной практике; совершенствование системы управления образованием и контроля качества; разработка и внедрение методов данного феномена в процесс открытого обучения.uk_UK
dc.description.abstractThe article is devoted to reasoning of basic characteristics of open education, the analyses of its structural components, systematization of priority tasks and tendencies of its development. The paper analyzes the essential characteristics of open education, such as availability, flexibility, concurrency, modularity, internationality and co-ordination. The article reveals the main tasks of open education such as the following: progressive implementation of the elements of open education in traditional educational practice; improving the system of education management and quality control; development and implementation of a learning process methods and means of open learning. Статтю присвячено дослідженню основних характеристик відкритої освіти, аналізу її структурних компонентів, систематизації пріоритетних задач та тенденцій її розвитку. В статті аналізуються основні характеристики відкритої освіти, такі, як доступність, паралелізм, модульність та координація. Розкриваються основні задачі відкритої освіти, такі як: прогресивне використання елементів відкритої освіти в традиційній освітній практиці; вдосконалення системи управління освітою та контролем якості; розробка та впровадження методів даного феномена в процес відкритої освіти.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectopen educationuk_UK
dc.subjectopen educational resourcesuk_UK
dc.subjectmassive on-line coursesuk_UK
dc.subjectвідкрита освітаuk_UK
dc.subjectвідкриті освітні ресурсиuk_UK
dc.subjectмасивні он-лайн курсиuk_UK
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UK
dc.subjectоткрытые образовательныеuk_UK
dc.subjectмассивные он-лайн курсыuk_UK
dc.titleEssential features of open educationuk_UK
dc.title.alternativeСутнісні характеристики відкритої освіти.uk_UK
dc.title.alternativeСущностные характеристики открытого образованияuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gubina O.Y. Essential features of open education.pdf100,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.