Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловко, М. П.-
dc.contributor.authorВасиленко, О. О.-
dc.contributor.authorГеліх, А. О.-
dc.contributor.authorГоловко, М. П.-
dc.contributor.authorВасиленко, О. А.-
dc.contributor.authorГеліх, А. О.-
dc.date.accessioned2015-11-04T09:13:06Z-
dc.date.available2015-11-04T09:13:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГоловко М. П. Підвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктів [Електронний ресурс] / М. П. Головко, О. О. Василенко, А. О. Геліх // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі : збірник наукових праць / Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2013. - Ч. 2. - Вип. 1 (17). - С. 207-213.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2865-
dc.descriptionThis paper deals with the problem of information consumer awareness of food. The presented solutions to this problem by improving labeling considering the qualitative and quantitative composition of a food product that comprehensively covered on the label.uk_UK
dc.description.abstractРозглянуто проблему інформаційної обізнаності споживачів харчових продуктів. Наведено шляхи вирішення цієї проблеми за допомогою удосконалення маркування продукції з урахуванням якісного та кількісного складу харчового продукту, що всебічно висвітлюється на етикетці. Рассмотрена проблема информационной осведомленности потребителей пищевых продуктов. Представлены пути решения этой проблемы с помощью усовершенствования маркировки продукции с учетом качественного и количественного состава пищевого продукта, который всесторонне освещается на этикетке.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UK
dc.subjectкомпетентність споживачівuk_UK
dc.subjectхарчові продуктиuk_UK
dc.subjectмаркування продукціїuk_UK
dc.subjectкомпетентность потребителейuk_UK
dc.subjectпищевые продуктыuk_UK
dc.subjectмаркировка продукцииuk_UK
dc.titleПідвищення обізнаності та компетентності споживачів у виборі харчових продуктівuk_UK
dc.title.alternativeПовышение осведомленности и компетентности потребителей в выборе пищевых продуктовuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.