Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3037
Назва: Вплив конкурентних переваг на конкурентоспроможність підприємства
Інші назви: Влияние конкурентных преимуществ на конкурентоспособность предприятия
Influence competitive advantage in competitiveness
Автори: Петрова, Наталія Олександрівна
Петрова, Наталья Александровна
Petrova, Natalia Aleksandrovna
Ключові слова: конкурентоспроможність
зовнішні та внутрішні конкурентні переваги
конкурентна стратегія
конкурентна позиція
конкурентоспособность
внешние и внутренние конкурентные преимущества
конкурентная стратегия
конкурентная позиция
competitiveness
external and internal competitive advantages
competitive strategy
competitive position
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Петрова Н. О. Вплив конкурентних переваг на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Н. О. Петрова // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні тенденції в економіці та управлінні: новий погляд», (13-14 листопада 2015 р.) : тези доповіді. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2015. – Ч. 1. – С. 66-69.
Короткий огляд (реферат): Досліджено вплив конкурентних переваг на рівень конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Встановлено місце конкурентних переваг у формуванні та забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Виявлено тісний зв’язок між наявними зовнішніми і внутрішніми конкурентними перевагами та формуванням конкурентної стратегії, досягненням стійкої конкурентної позиції. Исследовано влияние конкурентных преимуществ на уровень конкурентоспособности сельскохозяйственных предприятий. Установлено место конкурентных преимуществ в формировании и обеспечении конкурентоспособности предприятия. Обнаружена тесная связь между имеющимися внешними и внутренними конкурентными преимуществами и формированием конкурентной стратегии, достижением устойчивой конкурентной позиции.
Опис: The effect of competitive advantages in the competitiveness of agricultural enterprises. The place of competitive advantages in the forming and competitiveness. Found a strong link between the existing external and internal competitive advantages and a competitive strategy, achieving sustainable competitive position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3037
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.