Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлюмська-Данько, К. В.-
dc.contributor.authorПрокопенко, К. Г.-
dc.contributor.authorБлюмська-Данько, К. В.-
dc.contributor.authorПрокопенко, К. Г.-
dc.contributor.authorBliumska-Danko, K. V.-
dc.contributor.authorProkopenko, C. G.-
dc.date.accessioned2016-04-04T06:00:11Z-
dc.date.available2016-04-04T06:00:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБлюмська-Данько К. В. Теоретичні основи формування бренда [Електронний ресурс] / К. В. Блюмська-Данько, К. Г. Прокопенко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2015. - Вип. 5 (64). - С. 86-88.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3172-
dc.descriptionThe economic grounds implementation branding. Defined algorithm implementation brand. These basic errors arising in the implementation of the brand, and are the consequences of these errors.uk_UK
dc.description.abstractРозглянуто економічні підстави впровадження брендингу. Визначено алгоритм впровадження бренду. Зазначені основні помилки, що виникають при впровадженні бренду, та наведені наслідки цих помилок. Рассмотрены экономические основания внедрения брендинга. Определен алгоритм внедрения бренда. Указаны основные ошибки, возникающие при внедрении бренда, и приведены последствия этих ошибок.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectсутність брендуuk_UK
dc.subjectалгоритм впровадження брендуuk_UK
dc.subjectпомилки впровадження брендуuk_UK
dc.subjectсущность брендаuk_UK
dc.subjectалгоритм внедрения брендаuk_UK
dc.subjectошибки внедрения брендаuk_UK
dc.subjectbrand essenceuk_UK
dc.subjectbrand algorithm implementationuk_UK
dc.subjecterror of introduce branduk_UK
dc.titleТеоретичні основи формування брендаuk_UK
dc.title.alternativeТеоретические основы формирования бренда.uk_UK
dc.title.alternativeTheoretical Foundations of branduk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Блюмська-Данько К.В. Теоретичні основи формування бренда.PDF742,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.