Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавкнер, Д. С.-
dc.contributor.authorПавкнер, Д. С.-
dc.contributor.authorPavkner, D. S.-
dc.date.accessioned2016-05-16T07:11:59Z-
dc.date.available2016-05-16T07:11:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту; наук. керівник В. А. Муштайuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3276-
dc.descriptionMaster's thesis is devoted to strategic planning promotional activities, management features, promotional activities and research of its status in the company, development of a strategic plan in accordance with the mission, the main purpose of the enterprise of machine-building industry.uk_UK
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена питанням стратегічного планування рекламної діяльності, особливостям управління рекламною діяльністю та дослідженням її стану на підприємстві, розробці стратегічного плану у відповідності до місії, як основної цілі підприємства машино-будівної галузі. Магистерская работа посвящена вопросам стратегического планирования рекламной деятельности, особенностям управления рекламной деятельностью и исследованием ее состояния на предприятии, разработке стратегического плана в соответствии с миссией, как основной целью предприятия машино-строительной отрасли.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тuk_UK
dc.subjectкомунікаціїuk_UK
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UK
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UK
dc.subjectкоммуникацииuk_UK
dc.subjectрекламная деятельностьuk_UK
dc.subjectэкономическая эффективностьuk_UK
dc.subjectkommunikatsiiuk_UK
dc.subjectadvertising dіyalnіstuk_UK
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UK
dc.titleМаркетингові аспекти управління рекламної діяльності підприємств машино-будівної галузі (база практичного дослідження ТОВ «СЕНСІ» м. Суми)uk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговые аспекты управления рекламной деятельности предприятий машино-строительной отрасли (база практического исследования ООО «СЕНСИ» г. Сумы)uk_UK
dc.title.alternativeMarketingovі aspect of upravlіnnya reklamnoї of companies dіyalnostі cars - budіvnoї the Branch (on prikladі LLC "SENSІ" m. Sumy)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павкнер.pdf
  Restricted Access
2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.