Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3486
Назва: Інтеграція як другий етап розвитку процесу забезпечення якості вищої освіти
Інші назви: Интеграция как второй этап процесса обеспечения качества высшего образования
Integration as the second stage of quality assurance in higher education
Автори: Білокопитов, В. І.
Белокопытов, В. И.
Bilokopytov, V. I.
Ключові слова: вища освіта
Болонський процес
Європейський Союз
высшее образование
Болонский процесс
Европейский Союз
higher education
Bologna process
European Union
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «Педагогічна думка»
Бібліографічний опис: Білокопитов В. І. Інтеграція як другий етап розвитку процесу забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічна компаративістика – 2015 : якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст». – Київ : «Педагогічна думка», 2015. – С. 154-157.
Короткий огляд (реферат): 80–90-ті роки ХХ ст. (до підписання Болонської декларації) виокремились у підготовчо-експериментальний етап розвитку процесу забезпечення якості вищої освіти. Підписання Болонської декларації 1999 року стало початком другого етапу процесу забезпечення якості вищої освіти в європейському регіоні. Більшість науковців вважають, що саме забезпечення якості вищої освіти стало метою підписання Болонської декларації. Принципового значення на другому етапі набуло створення Європейської асоціації з забезпечення якості вищої освіти. Під час зустрічі у м. Саламанка питання якості освіти та її оцінювання стали основними на порядку денному. Виходячи з вищезазначених змін, другий етап (1999–2001 рр.) розвитку процесу забезпечення якості вищої освіти став етапом інтеграції зусиль суб’єктів процесу забезпечення якості вищої освіти. 80 – 90-е годы XX ст. (до подписания Болонской декларации) выделились в подготовительно-экспериментальный этап процесса обеспечения качества высшего образования. Подписание Болонской декларации 1999 года стало началом второго этапа процесса обеспечения качества высшего образования в европейском регионе. Большинство ученых считают, что именно обеспечения качества высшего образования стало целью подписания Болонской декларации. Принципиальное значение на втором этапе имело создание Европейской ассоциации по обеспечению качества высшего образования. Во время встречи в г. Саламанка вопрос качества образования и его оценивания стали основными. Исходя из вышесказанного, второй этап (1999 – 2001 гг.) развития процесса обеспечения качества высшего образования стал этапом интеграции усилий субъектов процесса обеспечения качества высшего образования.
Опис: 80 – 90’s of XX century (before Bologna Declaration signing) were the years of the preparatory and experimental stage of the quality assurance in higher education. The signing of the Bologna Declaration in 1999 was the beginning of the second stage of the quality assurance process in higher education in the European region. Most scientists consider that the quality assurance in higher education was the main purpose of the Bologna Declaration signing. The fundamental importance of the second phase was the creation of European Network for Quality Assurance in Higher Education. The quality of education and its evaluation were the main on the agenda in Salamanka. That’s why, the second stage (1999 - 2001) of development of the quality assurance process became the stage of efforts integration between actors in quality assurance process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3486
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези 1.pdf128,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.