Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3585
Назва: | Багаторівневе врядування в регулюванні обліку в Німеччині: структура та діяльність Комітету зі стандартів бухгалтерського обліку Німеччини |
Інші назви: | Многоуровневое управление в регулировании учета в Германии: структура и деятельность Комитета по стандартам бухгалтерского учета Германии Multi-level governance in regulation of accounting in Germany: structure and activities of accounting standards Committee of Germany |
Автори: | Пасько, Олег Віталійович Пасько, Олег Витальевич Pasko, Oleh |
Ключові слова: | багаторівневе врядування стандарти фінансової звітності КСБОН многоуровневое управление стандарты финансовой отчетности КСБУН multilevel governance financial reporting standards ASCG |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ГО «Науковий клуб «СОФУС» |
Бібліографічний опис: | Пасько О. В. Багаторівневе врядування в регулюванні обліку в Німеччині : структура та діяльність Комітету зі стандартів бухгалтерського обліку Німеччини [Електронний ресурс] / О. В. Пасько // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації. - 2016. - № 2. – у друці. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність. Багаторівневе врядування, яке стало стандартом регулювання обліку у провідних юрисдикціях світу, вимагає дослідження практики моделей його застосування в аспекті їх порівнянності між країнами та з точки зору їх застосування в Україні. З точки зору застосування подібних моделей в Україні важливим є дослідження досвіду країн континентальної Європи, які, на відміну від англосаксонських країн, мали схожу правову систему як і наша країна. Мета. Метою було визначено аналіз та детальну характеристику моделі регулювання обліку в Німеччині, виявлення основних характеристик цієї моделі, що відрізняють її від інших в контексті перспектив застосування подібної системи в Україні. Побічна мета – підвищення поінформованості про відмінність між термінами «управлінням» і «врядуванням», які часто вживаються на сьогодні взаємозалежно. Методи. В процесі дослідження використано монографічний метод для характеристики думок науковців щодо багаторівневого врядування та регулювання обліку в Німеччині, метод аналізу документів, аналіз та метод наукової абстракції для виявлення основних характеристик та ознак моделі регулювання обліку в Німеччині; діалектичну логіку та абстрактно-логічний метод для узагальнення результатів дослідження і формулювання висновків. Результати. Досліджено організаційну структуру, членство, функціональні повноваження основних органів управління, а також належну правову процедуру технічних комітетів Комітету зі стандартів бухгалтерського обліку Німеччини. Доведено, що КСБОН за всіма критеріями відповідає моделі багаторівневого регулювання обліку. Наведено ключові характеристики багаторівневого врядування, визначено відмінності між термінами «управління» та «врядування». Рекомендовано використання подібної системи регулювання в Україні. Перспективи. Використання подібної моделі багаторівневого врядування в обліку в Україні, на думку автора, сприяло б переведенню регулювання обліку на рівень, що б гармонізував із економічним середовищем країни демонополізованим від державного впливу і допомогло б на шляху конвергенції фінансової звітності в Україні за всіма трьома критеріями Нового інституційного обліку. Актуальность. Многоуровневое управление, которое стало стандартом регулирования учета в ведущих юрисдикциях мира, требует исследования практики моделей его применения в аспекте их сопоставимости между странами и с точки зрения их применения в Украине. С точки зрения применения подобных моделей в Украине важным является исследование опыта стран континентальной Европы, которые, в отличие от англосаксонских стран, имели схожую правовую систему как и наша страна. Цель. Целью было определено анализ и подробную характеристику модели регулирования учета в Германии, выявление основных характеристик этой модели, отличающие ее от других в контексте перспектив применения подобной системы в Украине. Побочная цель - повышение осведомленности о различии между терминами «управлением» и «Управление», которые часто используются сегодня взаимосвязано. Методы. В процессе исследования использованы монографический метод для характеристики мнений ученых о многоуровневого управления и регулирования учета в Германии, метод анализа документов, анализ и метод научной абстракции для выявления основных характеристик и признаков модели регулирования учета в Германии; диалектическую логику и абстрактно-логический метод для обобщения результатов исследования и формулирование выводов. Результаты. Исследована организационная структуру, членство, функциональные полномочия основных органов управления, а также надлежащая правовая процедура технических комитетов Комитета по стандартам бухгалтерского учета Германии. Доказано, что КСБОН по всем критериям соответствует модели многоуровневого регулирования учета. Приведены ключевые характеристики многоуровневого управления, определены различия между терминами «управление» и «governance». Рекомендовано использование подобной системы регулирования в Украине. Перспективы. Использование подобной модели многоуровневого управления в учете в Украине, по мнению автора, способствовало бы переводу регулирования учета на уровень, который бы гармонизировал с экономической средой страны демонополизированой от государственного влияния и помогло бы на пути конвергенции финансовой отчетности в Украине по всем трем критериям Нового институционального учета . |
Опис: | Introduction. Multi-level governance, which has become a standard for regulation of accounting in the leading jurisdictions around the world, requires research into models of its application in terms of comparability between countries and in terms of their application in Ukraine. On behalf of use of such models in Ukraine it is important to study the experience of continental Europe’s countries, which, unlike their Anglo-Saxon counterparts had similar legal system to our country. Purpose. The goal we have been following was to analyze and give detailed description of private sector accounting regulator in Germany, to determine the main features of this model, which distinguish it from others in the context of the application of similar systems in Ukraine. Additional goal was to raise awareness of the difference between the terms "management" and "governance" which often are used interchangeably in today’s Ukraine. Methods. We used monographic method to depict the views of researchers on multi-level governance and regulation of accounting in Germany: the method of analysis of documents, analysis and method of abstraction to identify the main characteristics and features of accounting regulation models in Germany; dialectical logic and abstract-logical method to synthesize research results and drawing conclusions. Results. Organizational structure, membership, main functional responsibilities of governing bodies, and due process of technical committees of Accounting standards committee of Germany have been ascertained. The key features of multi-level governance is given, the differences between the terms "governance" and "government" is defined. It is proved that ASCG meets all criteria inherent in multilevel models of accounting regulation. The use of such a regulatory system in Ukraine is recommended. Discussion. We support the contention that use of a similar model of multilevel governance of accounting in Ukraine would lift regulation of accounting at the level that would be harmonized with the economic environment of the country’s demonopolised from state influence environment and would lead towards convergence of financial reporting in Ukraine on all three levels of convergence established by New Institutional accounting. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3585 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pasko DRSC Draft.pdf | 658,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.