Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3674
Назва: Методичне забезпечення надання платних послуг оздоровчого характеру
Інші назви: Методическое обеспечение предоставления платных услуг оздоровительного характера
Methodical maintenance of the paid services of improving character
Автори: Мелюшкіна, В. В.
Клименченко, Т. Г.
Мелюшкина, В. В.
Клименченко, Т. Г.
Melushkina, V. V.
Klimenchenko, T. G.
Ключові слова: фізична культура
ринкові відносини
спорт
физическая культура
рыночные отношения
спорт
physicalculture
market
sportsandhealth
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Мелюшкіна В. В. Методичне забезпечення платних послуг оздоровчого характеру [Електронний ресурс] / В. В. Мелюшкина, Т. Г. Клименченко // Науково – педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура. - К.: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 4(74). – С. 108-111.
Короткий огляд (реферат): Ринкові відносини у сфері фізичної культури і спорту започатковані з того часу, коли фізкультурно-спортивні послуги почали набувати форми товару. Ринок існує там і тоді, де і коли, з одного боку, є досить велика кількість бажаючих заплатити за потрібні їм фізкультурно-спортивні послуги, а з іншого, — достатнє число виробників, спроможних надати такі послуги, забезпечуючи при цьому їх високу якість. Отож, ринок у сфері фізичної культури і спорту являє собою обіг специфічних товарів — фізкультурно-спортивних послуг, і сукупність відносин з приводу їх купівлі та продажу. Рыночные отношения в сфере физической культуры и спорта начаты с того времени, корда физкультурно-спортивные услуги начали принимать форму товара. Рынок существует там и тогда, где и когда, с одной стороны, достаточно большое количество желающих заплатить за нужные им физкультурно-спортивные услуги, а с другой - достаточное число производителей, способных предоставить такие услуги, обеспечивая при этом их высокое качество. Итак, рынок в сфере физической культуры и спорта представляет собой обращение специфических товаров - физкультурно-спортивных услуг, и совокупность отношений по поводу их покупки и продажи.
Опис: Market relations in the field of physical culture and sport are begun since then, when athletic-sport services began to take form commodity. A market exists there and then, where and when, from one side, plenty enough of persons interested to pay for necessary to them athletic-sport services, and from other is a sufficient number of producers able to give such services, providing their high quality here. A market is the sphere of activity of people and salespeople of athletic-sport services. Their consumers-athletes come forward the customers of athletic-sport services, audience. The sales people of athletic- sport services are their producers are athletic-sport enterprises (firms) or separate persons (for example, trainers, and instructors). Between a customer and salesman at the market of athletic-sport services there are not intermediate subjects - mediators that would temporally own a commodity with view of his further sale. This feature stipulated by such property of athletic-sport service as her inseparability from the source of production. The place of productions and consumptions of service coincides. He means passed directly from a producer to the consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3674
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мелюшкина В.В.Методичне забеcпечення.pdf177,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.