Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3684
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, Наталія Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Марченко, Наталия Владиславовна | - |
dc.contributor.author | Marchenko, Nataliya Vladyslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-20T10:43:33Z | - |
dc.date.available | 2016-07-20T10:43:33Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Марченко Н. В. Психологічні основи навчання іноземним мовам [Електронний ресурс] / Н. В. Марченко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (м. Суми, 20-21 квітня 2016 р.) : в 3-х т. – Суми, 2016. - Т.2. – С. 52. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3684 | - |
dc.description | The article notes that psycholinguistics studies speech behavior of a person, describes the models of mental processes, operations and actions. Speech mechanisms ensure perception in auding and reading and generation of speech utterances (reproduction) in speaking and writing. Foreign languages can be taught only through practice. The process of mastering a foreign language material is the three-phase process of knowledge, skills and abilities formation. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті зазначається, що психолінгвістика досліджує мовну поведінку людини, описує моделі розумових процесів, операцій, дій. Механізми мови забезпечують сприйняття (рецепцію) при аудіюванні і читанні і породження мовних висловлювань (репродукцію) при говорінні та письмі. Навчати іноземної мови можна тільки в діяльності, через практику. Процес засвоєння іншомовного матеріалу - це триступеневий процес поетапного формування знань, навичок і умінь. В статье отмечается, что психолингвистика исследует речевое поведение человека, описывает модели умственных процессов, операций, действий. Механизмы речи обеспечивают восприятие (рецепцию) при аудировании и чтении и порождение речевых высказываний (репродукцию) при говорении и письме. Обучать иностранным языкам можно только в деятельности, через практику. Процесс усвоения иноязычного материала – это триступенчатый процесс поэтапного формирования знаний, навыков и умений. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Сумський національний аграрний університет | uk_UK |
dc.subject | репродуктивне мовлення | uk_UK |
dc.subject | практичні знання іноземної мови | uk_UK |
dc.subject | рецептивного мовлення | uk_UK |
dc.subject | репродуктивная речь | uk_UK |
dc.subject | практическое знание иностранного языка | uk_UK |
dc.subject | рецептивная речь | uk_UK |
dc.subject | reproductive speech | uk_UK |
dc.subject | practical knowledge of foreign language | uk_UK |
dc.subject | receptive speech | uk_UK |
dc.title | Психологічні основи навчання іноземних мов | uk_UK |
dc.title.alternative | Психологические основы обучения иностранным языкам | uk_UK |
dc.title.alternative | Psychological basis of teaching foreign languages | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf | 220,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.