Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Наталія Владиславівна-
dc.contributor.authorМарченко, Наталия Владиславовна-
dc.contributor.authorMarchenko, Nataliya Vladyslavivna-
dc.date.accessioned2016-07-20T10:43:33Z-
dc.date.available2016-07-20T10:43:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМарченко Н. В. Психологічні основи навчання іноземним мовам [Електронний ресурс] / Н. В. Марченко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (м. Суми, 20-21 квітня 2016 р.) : в 3-х т. – Суми, 2016. - Т.2. – С. 52.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3684-
dc.descriptionThe article notes that psycholinguistics studies speech behavior of a person, describes the models of mental processes, operations and actions. Speech mechanisms ensure perception in auding and reading and generation of speech utterances (reproduction) in speaking and writing. Foreign languages can be taught only through practice. The process of mastering a foreign language material is the three-phase process of knowledge, skills and abilities formation.uk_UK
dc.description.abstractУ статті зазначається, що психолінгвістика досліджує мовну поведінку людини, описує моделі розумових процесів, операцій, дій. Механізми мови забезпечують сприйняття (рецепцію) при аудіюванні і читанні і породження мовних висловлювань (репродукцію) при говорінні та письмі. Навчати іноземної мови можна тільки в діяльності, через практику. Процес засвоєння іншомовного матеріалу - це триступеневий процес поетапного формування знань, навичок і умінь. В статье отмечается, что психолингвистика исследует речевое поведение человека, описывает модели умственных процессов, операций, действий. Механизмы речи обеспечивают восприятие (рецепцию) при аудировании и чтении и порождение речевых высказываний (репродукцию) при говорении и письме. Обучать иностранным языкам можно только в деятельности, через практику. Процесс усвоения иноязычного материала – это триступенчатый процесс поэтапного формирования знаний, навыков и умений.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectрепродуктивне мовленняuk_UK
dc.subjectпрактичні знання іноземної мовиuk_UK
dc.subjectрецептивного мовленняuk_UK
dc.subjectрепродуктивная речьuk_UK
dc.subjectпрактическое знание иностранного языкаuk_UK
dc.subjectрецептивная речьuk_UK
dc.subjectreproductive speechuk_UK
dc.subjectpractical knowledge of foreign languageuk_UK
dc.subjectreceptive speechuk_UK
dc.titleПсихологічні основи навчання іноземних мовuk_UK
dc.title.alternativeПсихологические основы обучения иностранным языкамuk_UK
dc.title.alternativePsychological basis of teaching foreign languagesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf220,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.