Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3849
Назва: Ризик-орієнтовний підхід до викладання іноземних мов у вищих аграрних закладах освіти
Інші назви: Риск-ориентированный подход к преподаванию иностранных языков в аграрных высших учебных заведениях
A Risk-Based Approach to Teaching Foreign Languages in Agrarian Higher Education Institutions
Автори: Клочкова, Тетяна Іванівна
Кобжев, Олександр Миколайович
Клочкова, Татьяна Ивановна
Кобжев, Александр Николаевич
Klochkova, Tetiana Ivanivna
Kobzhev, Oleksandr Mykolaiovych
Ключові слова: викладання
іноземна мова
вищі аграрні заклади освіти
преподавание
иностранный язык
аграрные высшие заведения образования
teaching
foreign language
agrarian higher educational institution
Дата публікації: 2015
Видавництво: Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренко
Бібліографічний опис: Клочкова Т. І. Ризик-орієнтовний підхід до викладання іноземних мов у вищих аграрних закладах освіти [Електронний ресурс] / О. М. Кобжев, Т. І. Клочкова // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренко. – Суми : СДПУ, 2015. – №9 (53). – C. 18-24.
Короткий огляд (реферат): У статті ідентифіковано та охарактеризовано ризики, які виникають у процесі викладання іноземної мови у вищих аграрних закладах освіти на основі застосування таких теоретичних методів, як аналіз, синтез, порівняння та узагальнення. Зокрема, розглянуто квалітативний ризик (ризик незабезпечення набору достатньо якісних студентів), рекрутинговий ризик (ризик формування студентського контингенту), ризик недосягнення основної мети навчання іноземній мові в аграрному виші, яка полягає у забезпеченні рівня, достатнього для практичного використання іноземної мови в майбутній професійній діяльності спеціалістів аграрного сектору, ризик низької мотивації студентів в оволодінні іноземної мови, а також репутаційний ризик. Для кожного з цим ризиків наведено приклади заходів, що знижують ступінь ризику, та механізмів своєчасного його попередження. В статье идентифицированы и охарактеризованы риски, которые возникают в процессе преподавания иностранного языка в аграрных высших учебных заведениях на основе применения таких теоретических методов, как анализ, синтез, сравнение и обобщение. В частности, рассмотрены квалитативний риск (риск необеспечения набора достаточно качественных студентов), рекрутинговый риск (риск формирования студенческого контингента), риск недостижения основной цели обучения иностранному языку в аграрном вузе, которая заключается в обеспечении уровня, достаточного для практического использования иностранного языка в будущей профессиональной деятельности специалистов аграрного сектора, риск низкой мотивации студентов в овладении иностранного языка, а также репутационный риск. Для каждого из этих рисков приведены примеры мероприятий, снижающих степень риска, и механизмов своевременного их предупреждения.
Опис: The article focuses on the identification and analysis of the risks that may arise in the process of teaching foreign languages in the agrarian higher educational institutions. The theoretical methods, such as analysis, synthesis, comparison and generalization, have been applied in order to meet the goal of this paper. The authors characterize the risks of high priority, such as the qualitative risk (risk of failure to attract students who are identified as gifted and talented), the recruitment risk (risk of inability to recruit enough student contingent), the risk of failing to achieve the main goal of foreign language teaching in the agrarian universities, which is to ensure a sufficient level for practical use of a foreign language in the future professional activity of specialists in the agrarian sector, the risk of low student motivation in learning a foreign language, as well as the reputational risk. The above mentioned risks are connected to, or dependent upon, the reputational risk. It is important to understand the relationship between these types of risks so that they can be effectively prioritized. Having identified the key risks in the process of teaching foreign languages in the agrarian universities, consideration has then been given to how they should be managed to reduce their probability or impact, should they occur. It is essential to understand the interaction between the identified risk and mitigation. One risk may require several mitigations to be in place to ensure it is effectively managed. The examples of appropriate risk mitigation measures which may reduce the impact of each risk on the process of teaching foreign languages in the agrarian higher educational institutions are given along with the detailed risk description. The mitigation measures to be put in place are followed by early warning mechanisms essential for timely prevention of occurring adverse events in teaching process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3849
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.