Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3855
Назва: Економічна сутність та основні показники конкурентоспроможності продукції
Інші назви: Экономическая сущность и основные показатели конкурентоспособности продукции
Economic essence and basic indicators of competitiveness of products
Автори: Гордієнко, М. І.
Якимчук, Ю. М.
Адаменко, А. П.
Гордиенко, Н. И.
Якимчук, Ю. Н.
Адаменко, А. П.
Gordienko, M. I.
Yakymchuk, Y. M.
Adamenko, A. P.
Ключові слова: економічна сутність
конкуренція
конкурентоспроможність
экономическая сущность
конкуренция
конкурентоспособность
economic essence
competition
competitiveness
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Гордієнко М. І. Економічна сутність та основні показники конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / М. І. Гордієнко, Ю. М. Якимчук, А. П. Адаменко // Молодий вчений. - 2015. - Ч. 2. - № 5 (20). - С. 127-132.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена діяльності підприємства та особливостям конкурентоспроможності продукції в сучасних умовах ринкової конкуренції, де конкурентоспроможність продукції є індивідуальним вираженням можливостей товару успішно змагатися між товарами - аналогами та визначає життєдіяльність підприємства. А також запропоновано підприємствам постійно покращувати якість продукції та пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Статья посвящена деятельности предприятия и особенности конкурентоспособности продукции в современных условиях рыночной конкуренции, где конкурентоспособность продукции есть индивидуальным выражением способностей товара успешно соревноваться между товарами-аналогами и определяет жизнедеятельность предприятия. А также предложено предприятиям постоянно улучшать качество продукции и пути усовершенствования конкурентоспособности сельскохозяйственной продукции.
Опис: The article is devoted to the enterprise features and product competitiveness in today's competitive market where competitiveness is an individual expression of good opportunities to successfully compete between goods - analogues and determine vital functions of the company. Also offered enterprises to continuously improve product quality and suggestions for improving the competitiveness of agricultural products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3855
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гордієнко М.І._Стаття.pdf232,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.