Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4088
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Книш, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Кныш, Инна Васильевна | - |
dc.contributor.author | Knysh, Inna Vasylevna | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-16T07:09:49Z | - |
dc.date.available | 2017-01-16T07:09:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Книш І. В. Cтановлення нової вітчизняної парадигми освіти : off – line освіта як система vs on - line освіта як мережа [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Вища освіта України : теоретичний та науково - методичний часопис. - Київ : Педагогічна преса, 2016. - № 3 (62). - С. 18-24. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4088 | - |
dc.description | The article shows that no introduction in the educational process of information - communication technologies (ICT) has led to a crisis of the modern education system, and the education, the system became the cornerstone that led to the necessity of a new national paradigm of education that is formed on the boundary off - line education as a system and on - line education as a network. This indicates that the main factor should be the availability of a new paradigm of humanitarian and ethical education component. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті показано, що не впровадження у освітній процес інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ) привів до кризи сучасну освітню систему, а сама освіта, як система стала тим наріжним каменем, який призвів до необхідності появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off – line освіти як системи та on – line освіти як мережі. При цьому зазначається, що головним фактором має стати наявність у новій парадигмі освіти гуманітарно-етичної складової. В статье показано, что не внедрение в образовательный процесс информационно - коммуникационных технологий (ИКТ) привел к кризису современную образовательную систему, а само образование, как система стала тем краеугольным камнем, который подошел к необходимости появления новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off - line образования как системы и on - line образования как сети. При этом отмечается, что главным фактором должно стать наличие в новой парадигме образования гуманитарно-этической составляющей. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Педагогічна преса | uk_UK |
dc.subject | off – line освіта як система | uk_UK |
dc.subject | on – line освіта як мережа | uk_UK |
dc.subject | нова парадигма освіти | uk_UK |
dc.subject | off - line образование как система | uk_UK |
dc.subject | on - line образование как сеть | uk_UK |
dc.subject | новая парадигма образования | uk_UK |
dc.subject | off - line education as a system | uk_UK |
dc.subject | on - line education as a network | uk_UK |
dc.subject | the new paradigm of education | uk_UK |
dc.title | Становлення нової вітчизняної парадигми освіти : off – line освіта як система vs on – line освіта як мережа | uk_UK |
dc.title.alternative | Становление новой отечественной парадигмы образования : off - line образование как система VS on - line образование как сеть | uk_UK |
dc.title.alternative | Formation novay patriotic education paradigm : off - line education system as VS on - line education as network | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Становлення нової вітчизняної.PDF | 340,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.