Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Інна Василівна-
dc.contributor.authorКныш, Инна Васильевна-
dc.contributor.authorKnysh, Inna Vasylevna-
dc.date.accessioned2017-01-16T07:09:49Z-
dc.date.available2017-01-16T07:09:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКниш І. В. Cтановлення нової вітчизняної парадигми освіти : off – line освіта як система vs on - line освіта як мережа [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Вища освіта України : теоретичний та науково - методичний часопис. - Київ : Педагогічна преса, 2016. - № 3 (62). - С. 18-24.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4088-
dc.descriptionThe article shows that no introduction in the educational process of information - communication technologies (ICT) has led to a crisis of the modern education system, and the education, the system became the cornerstone that led to the necessity of a new national paradigm of education that is formed on the boundary off - line education as a system and on - line education as a network. This indicates that the main factor should be the availability of a new paradigm of humanitarian and ethical education component.uk_UK
dc.description.abstractУ статті показано, що не впровадження у освітній процес інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ) привів до кризи сучасну освітню систему, а сама освіта, як система стала тим наріжним каменем, який призвів до необхідності появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off – line освіти як системи та on – line освіти як мережі. При цьому зазначається, що головним фактором має стати наявність у новій парадигмі освіти гуманітарно-етичної складової. В статье показано, что не внедрение в образовательный процесс информационно - коммуникационных технологий (ИКТ) привел к кризису современную образовательную систему, а само образование, как система стала тем краеугольным камнем, который подошел к необходимости появления новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off - line образования как системы и on - line образования как сети. При этом отмечается, что главным фактором должно стать наличие в новой парадигме образования гуманитарно-этической составляющей.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПедагогічна пресаuk_UK
dc.subjectoff – line освіта як системаuk_UK
dc.subjecton – line освіта як мережаuk_UK
dc.subjectнова парадигма освітиuk_UK
dc.subjectoff - line образование как системаuk_UK
dc.subjecton - line образование как сетьuk_UK
dc.subjectновая парадигма образованияuk_UK
dc.subjectoff - line education as a systemuk_UK
dc.subjecton - line education as a networkuk_UK
dc.subjectthe new paradigm of educationuk_UK
dc.titleСтановлення нової вітчизняної парадигми освіти : off – line освіта як система vs on – line освіта як мережаuk_UK
dc.title.alternativeСтановление новой отечественной парадигмы образования : off - line образование как система VS on - line образование как сетьuk_UK
dc.title.alternativeFormation novay patriotic education paradigm : off - line education system as VS on - line education as networkuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книш І. В. Становлення нової вітчизняної.PDF340,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.