Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопрієнко, І. М.-
dc.contributor.authorОноприенко, И. Н.-
dc.contributor.authorOnopriienko, I. M.-
dc.date.accessioned2017-02-10T07:13:50Z-
dc.date.available2017-02-10T07:13:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОнопрієнко І. М. Маркетинговий аудит в системі передумов ринкової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко // Матеріали 21 Міжнародної наукової конференції «Технології 21 століття»,(м. Суми-Глухів, 8-10 вересня 2015 р.). - Суми-Глухів, 2015.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4205-
dc.descriptionDefined goals and basic principles of marketing audit of the company.uk_UK
dc.description.abstractВизначено мету та основні принципи маркетингового аудиту в діяльності підприємства. Определены цели и основные принципы маркетингового аудита в деятельности предприятия.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectаудитuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectаудитuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectauditinguk_UK
dc.subjectmarketuk_UK
dc.titleМаркетинговий аудит в системі передумов ринкової діяльності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговый аудит в системе предпосылок рыночной деятельности предприятияuk_UK
dc.title.alternativeMarketing audit system prerequisites for the enterprise marketuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онопрієнко І. М. Маркетинговий аудит.pdf101,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.