Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлєцова, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorКлецова, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorKlietsova, Nataliia Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2017-02-14T13:44:58Z-
dc.date.available2017-02-14T13:44:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКлєцова Н. В. Маркетинг та управління талантами – невід’ємні складові стратегії роботодавця [Електронний ресурс] / Н. В. Клєцова // Міжнародний маркетинг: проблеми і перспективи розвитку в Україні: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Київ, 12 листопада 2015 р.) / Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : Інститут міжнародних відносин, 2015. – С. 20-22.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4246-
dc.descriptionThe article is devoted to a proper study on current trends of marketing and talent management. It’s determined that these two categories are considered to be the integral components of employer’s strategies. Main obstacles of the implementation of talent management at the enterprise are proved.uk_UK
dc.description.abstractЗдійснено дослідження сучасних тенденцій маркетингу та управління талантами. Встановлено, що саме ці дві категорії є невід’ємними складовими стратегії роботодавця. Автором обгрунтовано основні перешкоди впровадження заходів управління талантами на підприємстві. Проведено исследование современных тенденций маркетинга и управления талантами. Установлено, что именно эти две категории являются неотъемлемыми составляющими стратегии работодателя. Автором обоснованы основные препятствия внедрения мероприятий управления талантами на предприятии.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherІнститут міжнародних відносинuk_UK
dc.subjectнайманий працівникuk_UK
dc.subjectроботодавецьuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectнаемный работникuk_UK
dc.subjectработодательuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectemployeeuk_UK
dc.subjectemployeruk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.titleМаркетинг та управління талантами – невід’ємні складові стратегії роботодавцяuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинг и управление талантами – неотъемлемые составляющие стратегии работодателяuk_UK
dc.title.alternativeMarketing and talent management – integral components of employer’s strategiesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клєцова Н.В._15.pdf280,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.