Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіленко, Олена Дмитрівна-
dc.contributor.authorФиленко, Елена Дмитриевна-
dc.contributor.authorFilenko, Olena Dmytrivna-
dc.date.accessioned2017-02-20T08:28:57Z-
dc.date.available2017-02-20T08:28:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФіленко О. Д. Система контролю знань у ВНЗ України [Електронний ресурс] / О. Д. Філенко // Тенденции современной науки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (30 мая-07 июня 2016 г.). – Великобритания, 2016. - у друці.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4275-
dc.descriptionThe article deals with the control system of knowledge in the universities of Ukraine. The system of education in higher education is a multifaceted process that consists of a number of interrelated elements. Among them, an important role plays the control of knowledge. Increased attention to the problem of knowledge control is due not only to the desire to determine the degree of preparedness of students, but also train to improving the entire education system. Testing and assessment of knowledge perform six functions: control, educational, organizational, educational and methodical. There are previous (input), current, and final control.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячується системі контролю знань у ВНЗ України. Система навчання у вищій школі - багатогранний процес, який складається з цілого ряду взаємопов’язаних елементів. Серед них важливе місце посідає контроль знань. Посилення уваги до проблеми контролю знань викликано не тільки бажанням визначити ступінь підготовленості студентів, але і потягом до удосконалення всієї системи навчання. Перевірка і оцінка знань виконують шість функцій: контрольну, навчальну, виховну, організаторську, розвиваючу і методичну. Розрізняють попередній (вхідний), поточний, рубіжний і підсумковий контроль. Статья посвящается системе контроля знаний в вузах Украины. Система обучения в высшей школе - многогранный процесс, который состоит из целого ряда взаимосвязанных элементов. Среди них важное место занимает контроль знаний. Усиление внимания к проблеме контроля знаний вызвано не только желанием определить степень подготовленности студентов, но и стремлением к совершенствованию всей системы обучения. Проверка и оценка знаний выполняют шесть функций: контрольную, учебную, воспитательную, организаторскую, развивающую и методическую. Различают предварительный (входной), текущий, рубежный и итоговый контроль.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectсистема навчання у вищій школіuk_UK
dc.subjectпідсумковий контрольuk_UK
dc.subjectпоточний контрольuk_UK
dc.subjectсистема обучения в высшей школеuk_UK
dc.subjectитоговый контрольuk_UK
dc.subjectтекущий контрольuk_UK
dc.subjectsystem of teaching in high schooluk_UK
dc.subjectfinal controluk_UK
dc.subjectcurrent controluk_UK
dc.titleСистема контролю знань студентів у ВНЗ Україниuk_UK
dc.title.alternativeСистема контроля знаний студентов в вузах Украиныuk_UK
dc.title.alternativeThe Сontrol of Knowledge of Students in Universities of Ukraineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філенко О. Д. Система контролю знань .pdf113,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.