Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіленко, Олена Дмитрівна-
dc.contributor.authorФиленко, Елена Дмитриевна-
dc.contributor.authorFilenko, Olena Dmytrivna-
dc.date.accessioned2017-02-23T07:34:53Z-
dc.date.available2017-02-23T07:34:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФіленко О. Д. Інтерактивні методи на занятті з англійської мови у ВНЗ України [Електронний ресурс] / О. Д. Філенко // Тенденции современной науки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (30 мая-07 июня, 2016 г.). - Великобритания, 2016. - у друці.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4302-
dc.descriptionThis article focuses on interactive methods at English classes. The practical result of learning of a foreign language can be achieved primarily in the communication studies. Interactive learning is a dialogical learning, during which the interaction between a teacher and a student take place. The organization provides education using interactive teaching and role-playing, simulation situations, creating problematic situations. "Brain storm" is a known interactive technology of collective discussion, which is widely used to generate multiple solutions to specific problems. Brain storming encourages students to exercise imagination and creativity, enables them to freely express their opinions.uk_UK
dc.description.abstractВ даній статті увага приділяється інтерактивним методам на занятті з англійської мови. Практичного результату навченості іноземної мови можна досягти передусім у процесі комунікативного навчання. Інтерактивне навчання – це діалогічне навчання, у ході якого здійснюється взаємодія викладача й студента. Організація інтерактивного навчання передбачає використання дидактичних і рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій, створення проблемних ситуацій. Відома інтерактивна технологія колективного обговорення, що широко використовується для вироблення кількох вирішень конкретної проблеми – «мозковий штурм». Мозковий штурм спонукає студентів проявляти уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки.В данной статье внимание уделяется интерактивным методам на занятии по английскому языку. Практического результата владения иностранным языком можно достичь прежде всего в процессе коммуникативного обучения. Интерактивное обучение - это диалогическое обучение, в ходе которого осуществляется взаимодействие преподавателя и студента. Организация интерактивного обучения предполагает использование дидактических и ролевых игр, моделирования жизненных ситуаций, создания проблемных ситуаций. «Мозговой штурм» - известная интерактивная технология коллективного обсуждения, которая широко используется для выработки нескольких решений конкретной проблемы. Мозговой штурм побуждает студентов проявлять воображение и творчество, дает возможность им свободно выражать свои мысли.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectзасіб спілкуванняuk_UK
dc.subjectформування комунікативної компетентностіuk_UK
dc.subject«мозковий штурм»uk_UK
dc.subjectсредство общенияuk_UK
dc.subjectформирования коммуникативной компетентностиuk_UK
dc.subject«мозговой штурм»uk_UK
dc.subjectcommunication assetsuk_UK
dc.subjectformation of communicative competenceuk_UK
dc.subject"brainstorming"uk_UK
dc.titleІнтерактивні методи на занятті з англійської мови у ВНЗ Україниuk_UK
dc.title.alternativeИнтерактивные методы на занятии по английскому языку в вузах Украиныuk_UK
dc.title.alternativeInteractive Methods at English Classes in High Schools of Ukraineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філенко О. Д.Інтерактивні методи.pdf80,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.