Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4459
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зражевская, Евгения Викторовна | - |
dc.contributor.author | Зражевська, Євгенія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Zrazhevska, Yevheniya Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-20T12:03:02Z | - |
dc.date.available | 2017-03-20T12:03:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Зражевская Е. В. Обучение русского языка как иностранного [Электронный ресурс] / Е. В. Зражевская // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції «Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в Європейський простір», ( м.Умань, Протокол № 5 від 28 квітня 2016 р.). – Умань, 2016. - С.27. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4459 | - |
dc.description | The article deals with an innovative training which requires mandatory inclusion of students in the activities of collective forms of work and exchange of opinions. Innovative technologies allow to realize one of the main objectives of teaching Russian language (development of communicative personality), that is allowed to pass from the study of language as a system-structural formation to study it as a means of communication and thinking, learning and cognitive activity translate into productive and creative level. | uk_UK |
dc.description.abstract | В статье рассмотрено инновационное обучение, которое предполагает обязательное включение учащихся в деятельность, коллективные формы работы, обмен мнениями. Инновационные технологии позволяют реализовать одну из основных целей обучения русскому языку (развитие коммуникативной личности), то есть дают возможность перейти от изучения языка как системно-структурного образования к изучению его как средства общения и мышления, а учебно-познавательную деятельность перевести на продуктивно-творческий уровень.У статті розглянуто інноваційне навчання, яке передбачає обов'язкове включення учнів у діяльність, колективні форми роботи, обмін думками. Інноваційні технології дозволяють реалізувати одну з основних цілей навчання російській мові (розвиток комунікативної особистості), тобто дають можливість перейти від вивчення мови як системно-структурного утворення до вивчення його як засобу спілкування і мислення, а навчально-пізнавальну діяльність перевести на продуктивно-творчий рівень. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | образование | uk_UK |
dc.subject | инновации | uk_UK |
dc.subject | преподавание языка | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | інновації | uk_UK |
dc.subject | викладання мови | uk_UK |
dc.subject | education | uk_UK |
dc.subject | innovations | uk_UK |
dc.subject | language teaching | uk_UK |
dc.title | Обучение русского языка как иностранного | uk_UK |
dc.title.alternative | Навчання російській мові як іноземній | uk_UK |
dc.title.alternative | Learning Russian as a foreign language | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зражевская Е. В. Обучение русского языка.PDF | 317,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.