Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/44
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрова, Інесса Євгенівна-
dc.contributor.authorЯровая, Инесса Евгеньевна-
dc.contributor.authorYarova, I. Е.-
dc.date.accessioned2012-08-14T11:59:36Z-
dc.date.available2012-08-14T11:59:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЯрова, І. Є. Організаційно-економічні засади екологізації управління лісовим господарством [Електронний ресурс] / І. Є. Ярова // Механізм регулювання економіки. — 2010. — № 3, Т. 1. — С. 227-237.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/44-
dc.descriptionThe basis points of forestry business management ecologization from the standpoint of the formation and development of environmental management system in the context of sustainable forest management and multipurpose ecosystem management of forests is outlined in the article. For the first time the conception of environmental management in terms of functional, system, situational and process approaches is developed. A role of environmental marketing is characterized. The main features of knowledge management in the forest sector are considered in this article.ru_RU
dc.description.abstractУ статті окреслено сутнісно-змістовну основу екологізації управління підприємствами лісового господарства з позиції формування та розвитку системи екологічного менеджменту у контексті принципів сталого багатоцільового лісокористування та екосистемного управління лісами. Вперше розкрито поняття екологічного менеджменту з точки зору функціонального, системного, ситуаційного та процесного підходів. Охарактеризовано визначальну роль екологічного маркетингу. Окреслено особливості управління знаннями в лісогосподарській сфері. В статье очерчено сущностно-содержательную основу экологизации управления предприятиями лесного хозяйства с позиции формирования и развития системы экологического менеджмента в контексте принципов устойчивого многоцелевого лесопользования и экосистемного управления лесами. Впервые раскрыто понятия экологического менеджмента с точки зрения функционального, системного, ситуационного и процессного подходов. Охарактеризовано определенную роль экологического маркетинга. Очерчены особенности управления знаниями в лесохозяйственной сфере.ru_RU
dc.publisherВид-во СумДУru_RU
dc.subjectекологічний менеджментru_RU
dc.subjectекологічне управлінняru_RU
dc.subjectекологізація продуктивної праціru_RU
dc.subjectэкологический менеджментru_RU
dc.subjectэкологическое управлениеru_RU
dc.subjectэкологизация производительности трудаru_RU
dc.subjectenvironmental managementru_RU
dc.subjectenvironmental marketingru_RU
dc.subjectecological aspects of productivityru_RU
dc.titleОрганізаційно-економічні засади екологізації управління лісовим господарствомru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf454,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.