Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Roubík, H. | - |
dc.contributor.author | Mazancová, J. | - |
dc.contributor.author | Beseda, J. | - |
dc.contributor.author | Zamora, O. M. | - |
dc.contributor.author | Рубік, Х. | - |
dc.contributor.author | Мазанкова, Я. | - |
dc.contributor.author | Беседа, Я. | - |
dc.contributor.author | Замора, О. М. | - |
dc.contributor.author | Рубик, Х. | - |
dc.contributor.author | Мазанкова, Я. | - |
dc.contributor.author | Беседа, Я. | - |
dc.contributor.author | Замора, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T08:49:52Z | - |
dc.date.available | 2017-04-10T08:49:52Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Students’ autonomy at HEIs in Ukraine : Case of Sumy National Agrarian University [Electronic resource] / H. Roubík, J. Mazancová, J. Beseda, O. Zamora // 13th International conference on Efficiency and Responsibility in Education 2016 (ERIE 2016 conference) listed in Thomson Reuters ISI Index to Social Sciences and Humanities Proceedings (ISSHP/ISI Proceedings). - P. 479-485. - Режим доступу : https://www.researchgate.net/publication/303842616_Students%27_autonomy_at_HEIs_in_Ukraine_Case_of_Sumy_National_Agrarian_University. – Заголовок з екрану. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4542 | - |
dc.description | Студенческое самоуправление имеет важное значение с точки зрения обеспечения таких приоритетных вопросов, как: повышение качества образовательных процессов и адекватной среды обучения. Сейчас такое самоуправление уже стало частью высших учебных заведений Украины. Данная статья направлена на исследование студенческой автономии в университетах и ее функции в академической сфере на примере Сумского национального аграрного университета. Сбор данных проводился в декабре 2015 года через личные интервью со студенческим ректором, который был использован в качестве ключевого информанта. Также проводились обсуждения с преподавательским составом и топ-менеджментом университета, включая ректора и проректоров. Пример СНАУ показал наличие студенческого самоуправления, тем не менее, он также показал слабое внимание к научным вопросам и болем усиленное - к социальной деятельности студентов. | uk_UK |
dc.description.abstract | The students´ self-governments are important in terms of alerting to the priority issues, such as quality improvement, educational processes and adequate study environment. These days, students´ self-governments have already become a common part of higher education institutions in Ukraine. Students´ self-governments in Ukraine have got rather a short history but they have already been formed in all Ukrainian higher education institutions. The study of this paper aimed at identifying university student´s autonomy and its function in the academic sphere at the Sumy National Agrarian University. Data collection was conducted during December 2015 through semi-structured personal interview with the students’ rector who was used as a key informant. Supported by discussions with academic staff and university top management including rector and vice-rectors. The case of SNAU showed presence of students´ self-governments; however, it also revealed struggle with lack of academic issues while focusing more on social student activities.Студентське самоврядування має важливе значення з точки зору забезпечення таких пріоритетних питань, як: підвищення якості освітніх процесів і адекватного середовища навчання. Зараз таке самоврядування вже стало частиною вищих навчальних закладів України. Дана стаття спрямована на дослідження студентської автономії в університетах і її функції в академічній сфері на прикладі Сумського національного аграрного університету. Збір даних проводився в грудні 2015 років через особисті інтерв'ю зі студентським ректором, який був використаний в якості ключового інформанта. Також проводились обговорення з викладацьким складом та топ-менеджментом університету, включаючи ректора і проректорів. Приклад СНАУ показав наявність студентського самоврядування, проте, він також показав слабку увагу до наукових питань і болем посилене - до соціальної діяльності студентів. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | university | uk_UK |
dc.subject | students’ autonomy | uk_UK |
dc.subject | students’ self-government | uk_UK |
dc.subject | університет | uk_UK |
dc.subject | студентська автономія | uk_UK |
dc.subject | студентське самоврядування | uk_UK |
dc.subject | университет | uk_UK |
dc.subject | студенческая автономия | uk_UK |
dc.subject | студенческое самоуправление | uk_UK |
dc.title | Students’ autonomy at HEIs in Ukraine : Case of Sumy National Agrarian University | uk_UK |
dc.title.alternative | Студентська автономія у ВНЗ України : ситуаційний аналіз Сумского НАУ | uk_UK |
dc.title.alternative | Студенческая автономия в ВНЗ Украины : ситуационный анализ Сумского НАУ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Student's avtonomy.pdf | 289,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.