Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4581
Назва: | Суб’єкт-суб’єктні аспекти становлення освітньої парадигми у класичний період розвитку науки |
Інші назви: | Субъект-субъектные аспекты становления образовательной парадигмы в классический период развития науки Subject - subject aspects of formation of educational paradigm in the classical period of the development of science |
Автори: | Книш, Інна Василівна Кныш, Инна Васильевна Knysh, Inna Vasylevna |
Ключові слова: | класична освіта суб’єкт – суб’єкт парадигма освіти классическое образование субъект - субъект парадигма образования classical education subject - subject paradigm of education |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Научный мир |
Бібліографічний опис: | Книш І. В. Суб’єкт-суб’єктні аспекти становлення освітньої парадигми у класичний період розвитку науки [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Научные труды SWorld. - Иваново : Научный мир, 2016. – Вып. 45. - Т.6. - С. 64-68. - Режим доступу : http://www.sworld.education/ntsw/416-6.pdf ; http://journals.indexcopernicus.com/Modern+scientific+research+and+their+practical+application+SWorldJournal,p1920,3.html. - Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті доведено, що впродовж XVII ‒ ХІХ ст. Україна стала державою Другої Хвилі. При цьому докласична освітньо-виховна парадигма, яка існувала до XVII ст., вже не задовольняла новочасні потреби та мала поступитися місцем класичній, в якій виокремились чотири освітні напрямки: латинофільський; візантійсько-російський; слов'яно-греко-латинський та старообрядницький. Здійснено аналіз суб’єкт-суб’єктних аспектів становлення освітньої парадигми у класичний період розвитку науки у відносинах: «Учитель (Викладач)» - «Учень (Студент)», «Учитель (Викладач)» - «Учитель (Викладач)» та «Учень (Студент)» - «Учень (Студент)». В статье доказано, что на протяжении XVII - XIX вв. Украина стала государством Второй Волны. При этом к классической образовательно-воспитательная парадигма, которая существовала до XVII в., Уже не удовлетворяла новочасни потребности и имела уступить место классической, в которой выделились четыре образовательные направления: латинофильський; византийско-русский; славяно-греко-латинский и старообрядческий. Осуществлен анализ субъект-субъектных аспектов становления образовательной парадигмы в классический период развития науки в отношениях «Учитель (Преподаватель)» - «Ученик (Студент)», «Учитель (Преподаватель)» - «Учитель (Преподаватель)» и « ученик (Студент) »-« ученик (Студент). |
Опис: | The article proves that Ukraine was the state of the Second Wave in the period from the XVII to the XIX century. The pre-classical educational paradigm that existed before the XVII century no longer met the needs of industrialization and had to give place to classic one that distinguished in four educational direction: Latin style; Byzantine-Russian; Slavic-Greek-Latin and Old Believers-dogmatic. There was analysis of subject - subject aspects of the formation of educational paradigm in the classical period of the development of science in the relationship: «Teacher (Bachelor)» - «Student (Student of)», «Teacher (Bachelor)» - «Teacher (Bachelor)» and «Student (Student of)»-«Student (Student of)». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4581 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В.Суб’єкт-суб’єктні аспекти .pdf | 272,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.