Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Інна Василівна-
dc.contributor.authorКныш, Инна Васильевна-
dc.contributor.authorKnysh, Inna Vasylevna-
dc.date.accessioned2017-05-15T06:45:10Z-
dc.date.available2017-05-15T06:45:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКниш І. В. Роль сучасних інновацій у становленні нової освітньої парадигми [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Актуальные научные исследования в современном мире : ХХІІ Междунар. науч. конф.,( г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 февраля 2017 г.). - Переяслав-Хмельницкий, 2017. - Вып. 2 (22). - Ч. 8 - С. 67-75. - Режим доступу : https://iscience.in.ua/arkhyv/26-27-fevralya-2017/filosovskue-nayku-2/4088-rol-sychasnuh; http://journals.indexcopernicus.com/++++,p24785301,3.html. - Заголовок з екрану.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4585-
dc.descriptionThe author has concluded that two educational paradigms have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network. There have been analyzed modern innovative techniques and methods which are used in these educational paradigms. It has been proved that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education that is being formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network.uk_UK
dc.description.abstractЗ’ясовано, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off-line освіта як система й on-line освіта як мережа. Проаналізовано сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах. Доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи й on-line освіти як мережі.Установлено, что на современном этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off-line образование как система и on-line образование как сеть. Проанализированы современные инновационные техники и методики, которые используются в этих образовательных парадигмах. Доказано, что именно образование как система обусловила появление новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off-line образования как системы и on-line образования как сети.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjecton-line освіта як мережаuk_UK
dc.subjectoff-line освіта як системаuk_UK
dc.subjectобразованиеuk_UK
dc.subjecton-line образование как сетьuk_UK
dc.subjectoff-line образование как системаuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjecton-line education as a networkuk_UK
dc.subjectoff-line education as a systemuk_UK
dc.titleРоль сучасних інновацій у становленні нової освітньої парадигмиuk_UK
dc.title.alternativeРоль современных инноваций в становлении новой образовательной парадигмыuk_UK
dc.title.alternativeThe role of modern innovations in establishing a new educational paradigmuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книш І. В. Роль сучасних інновацій.pdf262,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.