Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4585
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Книш, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Кныш, Инна Васильевна | - |
dc.contributor.author | Knysh, Inna Vasylevna | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T06:45:10Z | - |
dc.date.available | 2017-05-15T06:45:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Книш І. В. Роль сучасних інновацій у становленні нової освітньої парадигми [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Актуальные научные исследования в современном мире : ХХІІ Междунар. науч. конф.,( г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 февраля 2017 г.). - Переяслав-Хмельницкий, 2017. - Вып. 2 (22). - Ч. 8 - С. 67-75. - Режим доступу : https://iscience.in.ua/arkhyv/26-27-fevralya-2017/filosovskue-nayku-2/4088-rol-sychasnuh; http://journals.indexcopernicus.com/++++,p24785301,3.html. - Заголовок з екрану. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4585 | - |
dc.description | The author has concluded that two educational paradigms have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network. There have been analyzed modern innovative techniques and methods which are used in these educational paradigms. It has been proved that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education that is being formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network. | uk_UK |
dc.description.abstract | З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off-line освіта як система й on-line освіта як мережа. Проаналізовано сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах. Доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи й on-line освіти як мережі.Установлено, что на современном этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off-line образование как система и on-line образование как сеть. Проанализированы современные инновационные техники и методики, которые используются в этих образовательных парадигмах. Доказано, что именно образование как система обусловила появление новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off-line образования как системы и on-line образования как сети. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | on-line освіта як мережа | uk_UK |
dc.subject | off-line освіта як система | uk_UK |
dc.subject | образование | uk_UK |
dc.subject | on-line образование как сеть | uk_UK |
dc.subject | off-line образование как система | uk_UK |
dc.subject | education | uk_UK |
dc.subject | on-line education as a network | uk_UK |
dc.subject | off-line education as a system | uk_UK |
dc.title | Роль сучасних інновацій у становленні нової освітньої парадигми | uk_UK |
dc.title.alternative | Роль современных инноваций в становлении новой образовательной парадигмы | uk_UK |
dc.title.alternative | The role of modern innovations in establishing a new educational paradigm | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Роль сучасних інновацій.pdf | 262,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.