Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4646
Назва: Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень
Інші назви: Роль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческих решений
The role of the company's own marketing research in making managerial decisions
Автори: Жмайлова, Ольга Григорівна
Слюсарєва, Людмила Валеріївна
Жмайлова, Ольга Григорьевна
Слюсарева, Людмила Валериевна
Zhmaylova, Olga Grigorovna
Slusareva, Ludmila Valerievna
Ключові слова: маркетингові дослідження
підприємство
методика та етапи дослідження
маркетинговые исследования
предприятие
методика и этапы исследования
market research
enterprise
methods and stages research
Дата публікації: 2017
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Жмайлова О. Г. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, Л. В. Слюсарєва // Вісник Сумського національного аграрного університету : збірник наукових праць. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. - Суми : СНАУ, 2017. - № 4 (71). - C.148-154.
Короткий огляд (реферат): В статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена роль маркетингового исследования, методы и этапы его проведения на предприятии собственными силами; сделан анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров.
Опис: In the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4646
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жмайлова О. Г. Роль власних маркетингових досліджень.pdf415,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.