Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4664
Назва: Вплив іміджу на конкурентоспроможність підприємства
Інші назви: Влияние имиджа на конкурентоспособность предприятия
The impact on the image of competitiveness
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Охріменко, Марина Геннадіївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Охрименко, Марина Геннадиевна
Mushtai, Valentina
Ohrimenko, Marina
Ключові слова: позитивний імідж
негативний імідж
фактори успіху
положительный имидж
отрицательный имидж
факторы успеха
positive image
negative image
success factors
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Вплив іміджу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, М. Г. Охріменко // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы,12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С.154-155.
Короткий огляд (реферат): Стратегічне управління створює конкурентні переваги, які забезпечують успішне існування і розвиток підприємства в довгостроковій перспективі. Стратегическое управление создает конкурентные преимущества, которые обеспечивают успешное существование и развитие предприятия в долгосрочной перспективе.
Опис: Strategic management creates a competitive advantage, providing successful existence and development of the company in the long term.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4664
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Вплив іміджу на конкурентоспроможність.pdf138,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.