Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4680
Назва: Методи планування прибутку від розширення асортименту продукції та збільшення обсягу реалізації
Інші назви: Методы планирования прибыли от расширения ассортимента продукции и увеличения объема реализации
Planning Methods profit from the expansion of the product range and increase sales
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Дерескиба, Віталій Вячеславович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Дерескыба, Виталий Вячеславович
Mushtai, Valentina
Dereskyba, Vitaliy
Ключові слова: планування
прибуток
асортимент
планирование
прибыль
ассортимент
planning
profit
product range
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Методи планування прибутку від розширення асортименту продукції та збільшення обсягу реалізації [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. В. Дерескиба // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С.149-151.
Короткий огляд (реферат): Правильно обрана стратегія виробництва та відповідні обсяги випуску продукції забезпечують бажаний обсяг реалізації та фінансовий результат – прибуток. Правильно выбранная стратегия производства и соответствующие объемы выпуска продукции обеспечат желаемый объем реализации и финансовый результат – прибыль.
Опис: Correctly chosen strategy and related production volumes of products provide the desired sales and financial result - profit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4680
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Методи планування прибутку.pdf132,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.