Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борозенець, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Борозенец, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Borozenets, N. S. | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-04T09:46:14Z | - |
dc.date.available | 2017-08-04T09:46:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Борозенець Н. С. Особливості організації дослідницької діяльності студентів-аграріїв у процесі навчання вищої математики [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2016) : матеріали IV Всеукр. наук.- практ. конф.,(м. Суми, 1-2 грудня 2016 р.). - Суми : ВВП «Мрія», 2016. - У 2-х т. - Т. І. - С.112-114. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4831 | - |
dc.description | The article demonstrates the need to attract potential farmers to conduct scientific research in the field of professional activities in the learning process in higher education. It is shown that the research activities of students-farmers in the process of learning higher mathematics is to be organized through the decision of vocational and applied problems. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті продемонстровано необхідність залучення майбутніх аграріїв до проведення наукових досліджень в галузі професійної діяльності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Показано, що дослідницька діяльність студентів-аграріїв в процесі навчання вищої математики має організовуватися через рішення ними професійно-прикладних задач. В статье продемонстрирована необходимость привлечения будущих аграриев к проведению научных исследований в области профессиональной деятельности в процессе обучения в высшем учебном заведении. Показано, что исследовательская деятельность студентов-аграриев в процессе обучения высшей математике имеет организовываться через решения ими профессионально-прикладных задач. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ВВП «Мрія» | uk_UK |
dc.subject | дослідницька діяльність | uk_UK |
dc.subject | студенти-аграрії | uk_UK |
dc.subject | компетентність | uk_UK |
dc.subject | исследовательская деятельность | uk_UK |
dc.subject | студенты-аграрии | uk_UK |
dc.subject | компетентность | uk_UK |
dc.subject | research activity | uk_UK |
dc.subject | student farmers | uk_UK |
dc.subject | competence | uk_UK |
dc.title | Особливості організації дослідницької діяльності студентів-аграріїв у процесі навчання вищої математики | uk_UK |
dc.title.alternative | Особенности организации исследовательской деятельности студентов-аграриев в процессе обучения высшей математике | uk_UK |
dc.title.alternative | Peculiarities of the organization of research activity of students-agrarians in the process of teaching higher mathematics | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борозенець Н. С. Особливості організації.pdf | 152,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.