Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4837
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борозенець, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Борозенец, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Borozenets, N. S. | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-07T06:33:14Z | - |
dc.date.available | 2017-08-07T06:33:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Борозенець Н. С. Особливості математичної підготовки студентів аграрних університетів [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Людина, природа, техніка у ХХІ столітті : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Полтава,17-18 листопада 2016 р.). - Полтава : ФОП О. І. Кека, 2016. - С. 8-9. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4837 | - |
dc.description | The article demonstrates the need to revise the approaches to the mathematical preparation of students-agrarians, which is especially important for the professional activity and development of the personality of future specialists in the agricultural sector, and the results of solving pedagogical issues, in particular in the selection of the content of mathematical education, for which it is necessary to analyze the professional activity of a specialist-Agriculture. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті продемонстровано необхідність перегляду підходів до математичної підготовки студентів-аграріїв, що є особливо важливим для професійної діяльності та розвитку особистості майбутніх фахівців аграрного сектору, та результатів розв’язання педагогічних питань, зокрема у галузі відбору змісту математичної освіти, для чого необхідно провести аналіз професійної діяльності спеціаліста-аграрія. В статье продемонстрирована необходимость пересмотра подходов к математической подготовке студентов-аграриев, что особенно важно для профессиональной деятельности и развития личности будущих специалистов аграрного сектора, и результатов решения педагогических вопросов, в частности в области отбора содержания математического образования, для чего необходимо провести анализ профессиональной деятельности специалиста-агрария. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ФОП О. І. Кека | uk_UK |
dc.subject | математична освіта | uk_UK |
dc.subject | фахівці-аграрії | uk_UK |
dc.subject | зміст навчання | uk_UK |
dc.subject | математическое образование | uk_UK |
dc.subject | специалисты-аграрии | uk_UK |
dc.subject | содержание обучения | uk_UK |
dc.subject | mathematical education | uk_UK |
dc.subject | agrarian specialists | uk_UK |
dc.subject | the content of training | uk_UK |
dc.title | Особливості математичної підготовки студентів аграрних університетів | uk_UK |
dc.title.alternative | Особенности математической подготовки студентов аграрных университетов | uk_UK |
dc.title.alternative | Features of mathematical preparation of students of agrarian universities | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борозенець Н. С.Особливості математичної підготовки.pdf | 102,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.