Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/50
Назва: Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо- та макрорівнів
Автори: Данько, Юрій Іванович
Danko, Yurii Ivanovych
Ключові слова: комплексність
агромаркетинг
СОТ
complexity
agromarketing
WTO
Дата публікації: 2008
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Данько Ю. І. Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо- та макрорівнів [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько // Вісник Національного ун-ту "Львівська політехніка". - Сер. "Проблеми економіки та управління". - Л. : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2008. - № 628. - С. 459-464
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості організації та функціонування системи аграрного маркетингу на мікро-, мезо – та макрорівнях. Особливий акцент зроблено на системність та комплексність як основні характеристики раціональної маркетингової діяльності. Наведені результати опитування щодо стану маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Сумської області.
Опис: In the article the features of organization and functioning of the system of the agrarian marketing are analysed on mikro-, mezo – and macrolevels. The special accent is done on the system and complexity as basic descriptions of rational marketing activity. The resulted results of questioning in relation to the state of marketing activity are in the agricultural enterprises of the Sumskoy area.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/50
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72.pdf215,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.