Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2017-11-13T12:16:51Z-
dc.date.available2017-11-13T12:16:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Підходи до оцінки планування маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Економіка та суспільство. – 2017. - № 9.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5010-
dc.descriptionThe article is devoted to planning, which should be carried out at all stages of the process of marketing management in the formation of competitive model of marketing interactions of enterprises. It is proved that planning is one of the most important areas of marketing activity of enterprises, which formed a complex of subsystems of marketing interactions.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням оцінки планування, що має здійснюватися на всіх етапах процесу управління маркетингом при формуванні конкурентоспроможної моделі маркетингу взаємодій підприємства. Доведено, що планування являється одним з найважливіших напрямків маркетингової діяльності підприємства, в процесі якого формується комплекс підсистем маркетингу взаємодій. Статья посвящена вопросам планирования, которое должно осуществляться на всех этапах процесса управления маркетингом при формировании конкурентоспособной модели маркетинга взаимодействий предприятия. Доказано, что планирование является одним из самых важных направлений маркетинговой деятельности предприятия, в процессе которого формируется комплекс подсистем маркетинга взаимодействий.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectплануванняuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectпланированиеuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectmarketing activitiesuk_UK
dc.subjectplanninguk_UK
dc.titleПідходи до оцінки планування маркетингової діяльності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeПодходы к оценке планирования маркетинговой деятельносты предприятийuk_UK
dc.title.alternativeApproaches to the assessment of planning marketing activities of the companyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В.А. Підходи до оцінки планування.pdf208,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.