Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5011
Title: Стратегічне планування та організація збутової діяльності підприємства
Other Titles: Стратегическое планирование и организация збытовой деятельности предприятия
Strategic planning and organization of sales of the company
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Keywords: розподільча політика
система управління збутом
комерційний успіх
распределительная политика
система управления сбытом
коммерческий успех
distribution policy
management system marketing
commercial success
Issue Date: 2017
Publisher: Національна металургійна академія України
Citation: Муштай В. А. Стратегічне планування та організація збутової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Дніпро, 01-14 квітня 2017 р.). – Дніпро : Національна металургійна академія України, 2017. - Ч. 2 . - С. 497-501.
Abstract: Управління каналами збуту є найважливішою проблемою маркетингової діяльності підприємства та становить основний зміст розподільчого субміксу маркетингу. Управление каналами сбыта является одной из важных проблем маркетинговой деятельности предприятия и составляет основное содержание распределительного субмикса маркетинга.
Description: Managing distribution channels is a major problem of enterprise marketing activities and distribution of basic content marketing submiksu.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5011
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.