Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5011
Назва: Стратегічне планування та організація збутової діяльності підприємства
Інші назви: Стратегическое планирование и организация збытовой деятельности предприятия
Strategic planning and organization of sales of the company
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Ключові слова: розподільча політика
система управління збутом
комерційний успіх
распределительная политика
система управления сбытом
коммерческий успех
distribution policy
management system marketing
commercial success
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національна металургійна академія України
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Стратегічне планування та організація збутової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Дніпро, 01-14 квітня 2017 р.). – Дніпро : Національна металургійна академія України, 2017. - Ч. 2 . - С. 497-501.
Короткий огляд (реферат): Управління каналами збуту є найважливішою проблемою маркетингової діяльності підприємства та становить основний зміст розподільчого субміксу маркетингу. Управление каналами сбыта является одной из важных проблем маркетинговой деятельности предприятия и составляет основное содержание распределительного субмикса маркетинга.
Опис: Managing distribution channels is a major problem of enterprise marketing activities and distribution of basic content marketing submiksu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5011
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.