Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюченко, Анатолий Михайлович-
dc.contributor.authorШийко, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorСкорик, Андрей Викторович-
dc.contributor.authorПавлюченко, Анатолій Михайлович-
dc.contributor.authorШийко, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorСкорик, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorPavlyuchenko, Anatoly Mikhaylovich-
dc.contributor.authorShyiko, Oleksandr Mikolayevich-
dc.contributor.authorSkorik, Andrey Viktorovich-
dc.date.accessioned2017-12-20T09:24:08Z-
dc.date.available2017-12-20T09:24:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПавлюченко А. М. Результаты исследования распределения статического давления на головной части ракетного аэрофизического комплекса типа М-100 на основе численного метода расчета и летного эксперимента для чисел Маха полета 1.4≤М≤4.2, Рейнольдса ReL,≤108, ускорения a≤32g в условиях аэродинамического нагрева [Электронный ресурс] / А. М. Павлюченко, А. Н. Шийко // Авиационно-космическая техника и технология. – 2017. – № 2.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5168-
dc.descriptionArticle is devoted to end-to-end solution of a problem of reliability and reliability of data on distribution of static pressure to surfaces of a head part of a missile M-100 aerophysical system in the range of Reynolds numbers of a flow, Mach numbers, an acceleration in flight conditions on a flight trajectory in the presence of aerodynamic heating, compressibility of a flow, effect of impact on the boundary layer of the operating engines by overcoming a problem of scale effects on the basis of the numerical solution of the equations of Navier-Stokes within a software product of ANSYS CFX and a flight experiment on a head part of a M-100 object. The problem of scale effects in aerodynamics of big speeds is discussed, the conclusion is drawn on special value of flight experiments in case of a trance- super- and hypersonic speeds, the review of algebraic, semi-differential and differential models of turbulence is provided and the conclusion is drawn on feasibility of use of model of turbulence of Menter. Calculation of static pressure on a head part of an object M-100 on the basis of the numerical solution of the equations of Navier-Stokes for the turbulent hyperacoustic mode of a flow is carried out. Good coordination of results of numerical calculation of static pressure and flight data. The comparative settlement data on pressure received by authors on the basis of some other methods are provided.uk_UK
dc.description.abstractСтатья посвящена комплексному решению проблемы надежности и достоверности данных о распределении статического давления на поверхности головной части ракетного аэрофизического комплекса типа М-100 в диапазоне чисел Рейнольдса потока , чисел Маха , ускорения в условиях полета по траектории при наличии аэродинамического нагрева, сжимаемости потока, эффекта воздействия на пограничный слой работающих двигателей РДТТ путем преодоления проблемы масштабных эффектов на основе численного решения уравнений Навье-Стокса в рамках программного продукта ANSYS CFX и летного эксперимента на головной части обьекта типа М-100. Приведен обзор алгебраических, полудифференциальных и дифференциальных моделей пристеночной турбулентности и сделан вывод о целесообразности использования модели турбулентности Ментера. Проведен расчет статического давления на головной части объекта М-100 на основе численного решения уравнений Навье-Стокса в системе ANSYS CFX для турбулентного сверхзвукового режима, получено хорошее согласование результатов численного расчета статического давления и летных данных. Приводятся сравнительные расчетные данные по давлению, полученные авторами на основании некоторых других методов. Стаття присвячена комплексному рішенню проблеми надійності і достовірності даних про розподілення статичного тиску на поверхні головної частини ракетного аерофізичного комплексу типу М- 100 в діапазоні чисел Рейнольдса, чисел Маха, прискорення в умовах польоту по траєкторії за наявності аеродинамічного нагріву, стисливості потоку, ефекту дії на пограничний шар працюючих двигунів РДТТ шляхом подолання проблеми масштабних ефектів на основі чисельного рішення рівнянь Навьє-Стокса у рамках програмного продукту ANSYS CFX і льотного експерименту на головній частині об'єкта типу М-100. Приведений огляд алгебраїчних, напівдиференціальних і диференціальних моделей пристінної турбулентності і зроблено висновок про доцільність використання моделі турбулентності Ментера. Проведено розрахунок статичного тиску на головній частині об'єкта М-100 на основі чисельного рішення рівнянь Навьє-Стокса в системі ANSYS CFX для турбулентного надзвукового режиму обтікання, отримано добре узгодження результатів чисельного розрахунку статичного тиску і льотних даних. Наводяться порівняльні розрахункові дані по тиску, отримані авторами на основі деяких інших методів.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНаціональний аерокосмічний університет ім. М. Є Жуковськогоuk_UK
dc.subjectстатическое давление на головной частиuk_UK
dc.subjectлетный экспериментuk_UK
dc.subjectпрямое измерение давленияuk_UK
dc.subjectстатичний тиск на головній частиніuk_UK
dc.subjectльотний експериментuk_UK
dc.subjectпряме вимірювання тискуuk_UK
dc.subjectstatic pressure on a head partuk_UK
dc.subjecta flight experimentuk_UK
dc.subjectdirect measurement of pressureuk_UK
dc.titleРезультаты исследования распределения статического давления на головной части ракетного аэрофизического комплекса типа М-100 на основе численного метода расчета и летного эксперимента для чисел Маха полета 1.4М≤4.2, Рейнольдса ReL,≤108, ускорения a≤32g в условиях аэродинамического нагреваuk_UK
dc.title.alternativeРезультати дослідження розподілу статичного тиску на головній частині ракетного аерофізичного комплекса типу М-100 на основі чисельного методу розрахунку і льотного експерименту для чисел Mаха польоту 1,4≤М≤4,2, Рейнольдса ReL, ≤108, прискорення a ≤32 в умовах аеродинамічного нагрівуuk_UK
dc.title.alternativeResults of the research of static pressure distribution on the head part missile M-100 aero physical systems on the basis of the numerical method of calculation and flight experiment for Mach numbers 1,4≤М≤4,2, Reynolds ReL, ≤108, acceleration a ≤32 in the conditions of aerodynamic heatinguk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Распределение статического давления.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.